۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۳۱۲۳۹۶

انتشار نسخه دیجیتال جلد چهار کتاب الگوهای رفتاری امام علی + دانلود

خبرگزاری رسا ـ نسخه دیجیتال کتاب «الگوهای رفتاری امام علی علیه السلام» از سوی مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان انتشار یافت.
منبع: مرکز تحقيقات رايانه‌اي قائميه اصفهان
 
به گزارش خبرگزاری رسا، نسخه دیجیتال کتاب الگوهای رفتاری امام علی علیه السلام  اثر محمد دشتی با ویژگیهای سودمند مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان انتشار یافت.
  
این کتاب در مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان با رعایت پاورقیها و صفحه بندی و با امکانات تحقیقاتی فراوان (جستجو – ارسال پیامک – انتخاب و ذخیره متن و امکانات فراوان دیگر) و با ویژگیهای سومند و مفید (تغییر رنگ اعراب و متن تغیر اندازه و نوع قلم و بوک مارک (صفحات مورد علاقه) انتشار یافت.
 
مدیر تولید این مرکز اعلام کرد: این اثر در 6 جلد به زبان فارسی در موضوعات «سیره علوی» و «کلیات سیره معصومین (علیهم السلام)» و «فضائل» در سایت این مرکز برای مطالعه آنلاین کتاب و دانلود نسخه الکترونیکی آن قرار گرفته است.
 
این مجموعه از سویمرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان آن را در 6 فرمت نرم افزاری pdf – java –android - Html - epub-ghb برای استفاده در رایانه ، انواع گوشیهای تلفن همراه و انواع تبلت به صورت رایگان بر روی وب سایت مرکز به نشانی www.ghbook.ir قرار گرفته است.
 
علاقه مندان برا دانلود این کتاب اینجا را کلیک کنند./998/د102/ق

منبع: مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان

ارسال نظرات