۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۳۱۲۸۰۳
نماینده ولی‌فقیه در قزوین:

حضور نمایندگان رهبری در اجلاس سراسری نماز، مصداق بارز تعظیم شعائر الهی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی‌فقیه در قزوین در دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، گفت: حضور نمایندگان رهبری در اجلاس سراسری نماز، مصداق بارز تعظیم شعائر الهی است.
حجت الاسلام والمسلمين عبدالکريم عابديني حجت الاسلام والمسلمين عبدالکريم عابديني

به گزارش خبرنگار خبرگزای رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، صبح امروز در دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهر کرد که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین برگزار شد، گفت: حضور نمایندگان رهبری در اجلاس سراسری نماز، مصداق بارز تعظیم شعائر الهی است.

 

وی در ادامه با تأکید بر این‌که در حوزه مساجدِ استان قزوین کارهای ارزشمندی در حال انجام است، ابراز کرد: حوزه علمیه استان فعالیت خوبی داشته که با ساز و کارهای جدید به دنبال تقویت حوزه و همچنین ستاد نماز جمعه هستیم.

 

وی تصریح کرد: آیت‌الله نکونام در حوزه فرهنگی کارهای بسیار بزرگی انجام داده‌اند و برنامه‌های فرهنگیشان آنقدر ارزشمند و مهم بود که آیات بزرگی برای برگزاری آن با ایشان همراه می‌شدند.

 

ارتباط نمایندگان رهبری در استان‌ها موجب تبادل تجربیات موفق می‌شود.

این کارشناس حوزوی ارتباط بین نمایندگان رهبری در استان‌ها را امری لازم و ضروری دانست و بیان کرد: ارتباط نمایندگان رهبری در استان‌ها موجب تبادل تجربیات موفق می‌شود.

 

آیت‌الله محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری هم ارتباط نمایندگان رهبری در استان‌ها را موجب تقویت این جایگاه دانست و عنوان کرد: نشست‌های نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها باعث انتقال تجربیات و همچنین استفاده بیش‌تر از ظرفیت سیاسی و فرهنگی این جایگاه خواهد شد.

 

حضور نمایندگان رهبری در اجلاس نماز موجب افزایش می‌شود

آیت‌الله نکونام با بیان این‌که دیدار با حجت الاسلام والمسلمین عابدینی و همچنین شرکت در نماز جمعه از انگیزه‌های سفر بنده به قزوین است، یادآور شد: حضور نمایندگان رهبری در اجلاس نماز موجب افزایش کیفیت این اجلاس خواهد شد.

 

 

 

خطیب ‌جمعه شهر کرد در پایان گفت: در حال حاضر طرح برگزاری نشست‌های نمایندگان رهبری در استان‌ها ارائه شده و مورد تأیید قرار گرفته که امیدواریم زمینه اجرای آن به‌زودی فراهم شود./955/203/ب3

 

 

ارسال نظرات