۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۳۱۲۸۴۶
فرمانده سپاه جوین:

ورود افراد ضد انقلاب به مراکز تصمیم گیری مهم‌ترین راهبرد دشمن برای انتخابات آینده است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه جوین گفت: مهم‌ترین شاخصه های یک نماینده مجلس از نظر رهبر معظم انقلاب متدین و انقلابی بودن است.
فرمانده سپاه جوين

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، سرگرد پاسدار احمد ناصری موحد با تأکید بر حضور حداکثری در انتخابات و توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص انتخاب اصلح و هوشمندانه، گفت: شرکت پرشور در انتخابات همچون خاری است که در چشم دشمنان و معاندان این نظام مقدس فرو می رود و موجب یاس و درماندگی آنان خواهد شد.


وی افزود: در شرایط حساسی که کشور با آن روبه‌روست، شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری موجب افزایش اقتدار سیاسی ایران اسلامی می‌شود.


فرمانده سپاه جوین با اشاره به اینکه دشمن برای نفوذ در مراکز تصمیم گیری طمع کرده است، تصریح کرد: اگر دشمن بتواند یک لقمه را مزه کند برای گرفتن لقمه بزرگتر دندان تیز می کند.


ناصری موحد یادآور شد: مهم ترین شاخصه های یک نماینده مجلس از نظر مقام معظم رهبری متدین و انقلابی بودن است.


وی با اشاره به اینکه دشمن از نقلابیون می ترسد، گفت: ما باید شاخصه های انقلابی گری را بشناسیم.


فرمانده سپاه جوین تصریح کرد: راهبرد دشمن برای انتخابات آینده این است که افراد ضد انقلاب و غیر انقلابی وارد مراکز تصمیم گیری شوند.


ناصری موحد با بیان اینکه هدف دشمن از توطئه‌های مختلف فروپاشی نظام اسلامی از درون است، یادآور شد: اختلاف سازی در درون نیروهای انقلابی از اهداف دیگر دشمن در این عرصه است.


وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن به این نتیجه رسیده است که برای نفوذ به قوه مقننه باید برنامه ریزی کند کار قوه مقننه قوه قانون گذاری است و از این طریق می توانند قوانین دلخواه خودشان را تصویب کنند.


فرمانده سپاه جوین افزود: مقام معظم رهبری در شرایط فعلی، دو تهدید را متوجه نظام اسلامی دانستند که اولی تهدید بیرونی یا همان موضوع نفوذاست و دیگری تهدید درونی که فروکش کردن روحیه انقلابی است.

 

ناصری موحد در پایان با تاکید بر اینکه اگر به وظیفه مان در قبال انقلاب درست عمل کنیم، ماندگاری آن تضمین می شود، گفت: وقوع انقلاب یک اتفاق بی نظیر بود وبی نظیر تر از آن این است که این انقلاب ماندگار شده است./859/102/ب1


منبع: پایگاه اطلاع رسانی سپاه امام رضا(ع)

ارسال نظرات