۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۳۱۲۸۷۸
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

دشمن به دنبال نفوذ در عقبه فکری نظام و تضعیف گفتمان انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با اشاره به این که دشمن به دنبال نفوذ در عقبه نظام است، گفت: عقبه فکری نظام ما ماهیت دینی دارد و اقتدار بخشی نظام ما حضور مردم و نقش مردم در انتخابات و غیر انتخابات است.
نماينده ولي فقيه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یدالله غلامی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران امروز در همایش هیأت شهدای اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به بیش از سه دهه توطئه غرب علیه ملت ایران گفت: ایران اسلامی در همه توطئه‌های دشمن از اول انقلاب تاکنون سربلند بیرون آمد.

 

وی با اشاره به بیش از سه دهه تحریم و فشار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: رشد و شکوفایی نظام اسلامی مهم‌ترین دستاورد سه دهه تحریم غرب علیه ایران اسلامی بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که تحریم‌های سلطه گران زمینه شکوفایی و پیشرفت نظام را در بخش‌های مختلف فراهم کرده است، افزود: امروز ایران اسلامی به عنوان الگوی بسیاری از کشورهای دنیا مورد توجه قرار گرفته است.  

 

وی با بیان این که ملت ایران اسلامی در سایه خودباوری در دنیا عزت و احترام دارند، ادامه داد: امروز روح استکبار‌ستیزی از سوی ملت ایران در سراسر جهان نهادینه شده است.  

 

حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که نظام سلطه از ابتدای پیروزی انقلاب با همه توان و سرمایه خود تلاش کرده است ایران اسلامی را از مسیر اصلی منحرف کند، گفت: سه دهه توطئه افکنی غرب علیه ایران اسلامی به فرصتی برای رشد و شکوفایی این نظام تبدیل شده است. 

 

وی صبر، استقامت، خودباوری و حرکت در مسیر ولایت را رمز موفقیت ملت ایران اسلامی در سه دهه اخیر دانست و تصریح کرد: ادامه مسیر و دستیابی به اهداف عالی نظام اسلامی نیز به حرکت ملت در همین مسیر بستگی دارد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این‌که ایران اسلامی در حال حاضر قدرت نخست منطقه است، افزود: دشمن با نفوذ می‌خواهد به کشور ضربه بزند و در حال حاضر می‌خواهد کشور را به‌دست گیرد.

 

وی با بیان این‌که آمریکایی‌ها همان کسانی هستند که در روزهای گذشته در خلیج فارس دستگیر شدند، گفت: به آنها هشدار می‌دهیم سپاه به تجاوز یک میلیمتری دشمن واکنش نشان می‌دهد.

 

نماینده ولی در سپاه کربلا با بیان این‌که انهدام حتی یک ناو آمریکایی در جهان به منزله شکست آنها است، افزود: همه جهان دیدند که ایران ناو جنگی آمریکا را در کمترین زمان با نظامی‌های آن دستگیر کرد.

 

وی با اشاره به این که آمریکایی در سال های اخیر همه توان خود را برای جلوگیری از جهش های علمی ملت ایران به کار گرفته بودند، ادامه داد: اما علیرغم همه تهدید و تحریم های یک جانبه آنها علیه ملت بزرگ ایران، کشورمان امروز در عرصه های مختلف به ویژه علمی به یکی از کشورهای مهم در جهان مطرح است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که عده ای به دنبال حذف شعار «مرگ بر آمریکا» در کشور هستند، افزود: این در حالی است که امام خمینی(ره) آمریکا را شیطان بزرگ معرفی کردند.

 

وی با بیان اینکه دشمن در این فشارها و مقابله‌ها می‌خواهد ما بپذیریم قدرت هسته‌ای نیستیم چون قدرت هسته‌ای در آینده آن کشور را صاحب‌نظر و تصمیم‌گیرندگی می‌کند، اضافه کرد: آمریکا می‌خواهد ما در منطقه و جهان اثرگذار نباشیم.

 

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم در کشور به توطئه دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در این عرصه اشاره کرد و گفت: دشمن با چراغ خاموش در حال برنامه ریزی برای انتخابات اسفند ماه است که باید هوشیار باشیم.

 

حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که دشمن به دنبال نفوذ در عقبه نظام است، افزود: عقبه فکری نظام ما ماهیت دینی دارد و اقتدار بخشی نظام ما حضور مردم و نقش مردم در انتخابات و غیر انتخابات است./950/202/ب2

ارسال نظرات