۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۳۱۳۱۸۴
عالم اهل سنت زاهدان:

واکنش به نظر شورای نگهبان از نظر اهل سنت مردود است

خبرگزاری رسا ـ مولوی پتنگاور با بیان اینکه واکنش به نظر شورای نگهبان از نظر اهل سنت مردود است، گفت: نمی توان هر شخصی را بدون نظارت وارد مجلس کرد بلکه افراد دلسوز، ولایی و خدمتکار به مردم باید وارد مجلس شوند.
شوراي نگهبان

مولوی بلال پتنگاور امام جماعت مسجد الاقصی زاهدان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: نظر شورای نگهبان نظر شخصی نیست بلکه نظر مردم است و همه باید به آن تمکین کنند.

 

وی ادامه داد: در جمهوری اسلامی قانون برای شخص خاص یا مذهب خاصی نیست بلکه برای همه یکسان است و همه باید به آن تمکین کنند.

 

مولوی پتنگاور با بیان اینکه هیچ کشوری نمی تواند در کار کشور ما دخالت کند، تصریح کرد: برخی افراد جاهل با بازی در زمین دشمن اجازه بهره برداری به دشمن را می دهند.

 

امام جماعت مسجد الاقصی زاهدان با بیان اینکه واکنش به نظر شورای نگهبان از نظر اهل سنت مردود است، گفت: نمی توان هر شخصی را بدون نظارت وارد مجلس کرد بلکه افراد دلسوز، ولایی و خدمتکار به مردم باید وارد مجلس شوند.

 

وی با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی نسبت به شورای نگهبان و ولایت فقیه حساسیت خاصی دارند و همه توان خود را در جهت تضعیف این جایگاه مهم نظام به کار گرفته اند، بیان داشت: مسؤولان شورای نگهبان به دور از تبلیغات منفی دشمنان با اقتدار و صلابت باید به وظایف قانونی خود عمل کنند.

 

عالم اهل سنت زاهدان، نظارت استصوابی شورای نگهبان را یکی از بهترین نوع نظارت ها عنوان کرد و گفت: احراز صلاحیت کاندیداها، نظارت بر روند انتخابات و حفاظت از آرای مردم به عنوان امانت های مهم در حق سرنوشت از دیگر تلاش های مهم اعضای شورای نگهبان و ناظران آنها در سراسر کشور است./831/303/ب3

ارسال نظرات