۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۳۱۳۴۷۶
آیت الله کعبی در دیدار رهبران جبهه مقاومت و شماری از نمایندگان مجلس سوریه:

مقاومت ملت سوریه افق های درخشانی را نوید می دهد/ بیشترین جنگ امروز دشمن با مسلمانان در جبهه فرهنگی است

خبرگزار ی رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: استعمار امروز فقط از طریق جنگ نیست، بلکه از طریق رخنه در فکر و ایجاد فرهنگ غربی در جامعه اسلامی است؛ هرچند در نهایت پیروزی از آن مقاومت است.
جلسه مشترک آيت الله کعبي با نخبگان سوريه در دفتر جامعه مدرسين حوزه علميه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، رهبران جبهه مقاومت، تعدادی از نمایندگان مجلس سوریه و جمعی از فرهیختگان سوری پیش از ظهر امروز با حضور در سالن کنفرانس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین دیدار و گفت‌وگو کردند.

 

تلاش بی ثمر داعش پس از 5 سال

آیت الله کعبی در ابتدای این دیدار با اشاره به پیروزی مردم و جبهه مقاومت سوریه در برابر داعش و تکفیر، خطاب به این افراد اظهار داشت: شما با مقاومت خود توانستید بعد از 5 سال در برابر هجمه جهانی ایستادگی کرده و در برابر مستکبران و زورگویان قدعلم کنید.

 

وی ادامه داد: دشمن فکر می کرد در عرض یک هفته و یا نهایت چند ماه سوریه را اشغال و از آن خود می کند ولی امروز بعد از 5 سال هنوز به جایی نرسیده اند و روز به روز بیشتر آثار شکست و نابودی در چهره آنان آشکار می شود.

 

مقاومت سوریه نمایشگر افق های جدید

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که جبهه مقاومت سوریه نمایشگر افق های جدیدی شده است، ابراز داشت: همین پیروزی های مقاومت است که باعث شده افق های جدیدی از دور نمایان شود و به جهانیان نشان داد عصر امروز، عصر پیروزی اسلام و مستضعفان است.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی که در کشور ما شکل گرفت هم با شعار نصرت و دستگیری از مستضعفان به نتیجه رسید و انقلاب ما یاری مستضعفان را محصور به مسلمانان و شیعیان نمی داند بلکه معتقد است در هرجای دنیا که استکبار و استعمار وجود دارد باید پیروزی نهایی از آن جبهه مستضعف جامعه باشد.

 

آیت الله کعبی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: البته ملت های مسلمان نباید از این مسأله هم غافل باشد که دشمن بیشتر از جبهه نظامی سعی دارد با جنگ نرم کشورها و به ویژه ملت های مسلمان را زیر سلطه خود دربیاورد که این امر ضرورت هوشمندی مسلمانان را می رساند.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان تأکید کرد: استعمار امروز فقط از طریق جنگ نیست، بلکه از طریق رخنه در فکر و ایجاد فرهنگ غربی در جامعه اسلامی است؛ هرچند در نهایت پیروزی از آن مقاومت است./1330/پ202/ج

ارسال نظرات