۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۳۱۳۵۹۱
امام جمعه محمود آباد:

انقلاب اسلامی برهم زننده معادلات دشمنان و حیات مجدد اسلام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه محمود آباد با بیان این که دهه فجر برهم زننده همه معادلات دشمنان اسلام و حیات مجدد اسلام و حاکمیت نخستین حکومت الله بر روی زمین بوده است، گفت: بر همه ما فرض است که ایام مبارکه دهه فجر را گرامی داشته و با برگزاری جشن های مردمی به بیعت مجدد با آرمان امام و شهدا پرداخته و پاسدار حریم خون شهدا باشیم.
امام جمعه محمودآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمودآباد امروز در دیدار فعالان فرهنگی این شهرستان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گفت: انقلاب اسلامی در قرن بیستم به عنوان معجره قرن نام گرفت که این نشان از عظمت و جایگاه نهضت امام راحل دارد.

 

وی با بیان این که نهضت عظیم امام راحل حکومت دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی را نابود و به زباله دان تاریخ فرستاد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی بسیاری ازمعادلات استکبار و استعمار جهانی را در جهان و همچنین منطقه بر هم زد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی به مبدأیی برای نهضت های آزادی خواه جهان تبدیل شد، بیان داشت: سازمان‌های مخوف جاسوسی دنیا آن‌چنان در مقابل عظمت ملت و رهبران ایران درمانده شدند که قدرت هرگونه پیش بینی از آنها گرفته شده و به عنوان یک نظاره گر به اقدامات انفعالی دست زده و بی اراده شاهد پویایی و پیروزی نهضت شدند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که دهه فجر برهم زننده همه معادلات دشمنان اسلام و حیات مجدد اسلام و حاکمیت نخستین حکومت الله بر روی زمین بوده است، تصریح کرد: بر همه ما فرض است که ایام مبارکه دهه فجر را گرامی داشته و با برگزاری جشن های مردمی به بیعت مجدد با آرمان امام و شهدا پرداخته و پاسدار حریم خون شهدا باشیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امام خمینی(ره) با آمدنشان برای مسلمانان و اسلام برکات زیادی را به ارمغان آورده است، افزود: شخصیت امام خمینی(ره) از مصادیق کوثر است.

 

امام جمعه محمودآباد با اشاره به این که امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی، اسلام آمریکایی را در منطقه و جهان رسوا ساخت، گفت: امام راحل با انقلاب الهی خود، اسلام اصیل و ناب محمدی(ص) را به جهان عرضه و موجب عزت و سربلندی مسلمانان جهان شد.

 

حجت‌الاسلام موسوی بیان کرد: امروز مقام معظم رهبری به عنوان طلایه‌دار و پرچم‌دار اصلی اسلام اصیل و ناب محمدی(ص) در جهان بوده و همه مسلمانان جهان باید با اتحاد، وحدت و یکپارچگی در راستای دفاع از ارزش‌های ناب اسلام، انقلاب، امام راحل و شهدا گام بردارند.

 

وی ایام‌الله دهه مبارک فجر را فرصت مناسب برای بازخوانی اهداف والای انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نسل کنونی و آینده انقلاب برشمرد و افزود: برنامه‌های گرامیداشت این ایام باید به بهترین شکل ممکن در شهرستان برگزار شود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن دو انتخابات مهم در اسفند ماه اشاره کرد و گفت: انتخابات هفتم اسفند از منظرهای مختلف دارای اهمیت بوده هم نوع آرایش و بلوک بندی های سیاسی و اعلام مواضع بازیگران داخلی و هم حساسیت و اظهار نظرات بازیگران خارجی که طیفی از تبلیغات روانی برای تقلیل مشارکت مردمی تا مداخله در امور انتخابات به نفع تفکر و گروه خاص را شامل می شود.

 

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: منظر دیگری که می تواند اهمیت این دوره از انتخابات را با توجه به اتفاقات پس از انتخابات سال 88 به نمایش بگذارد و حتی ضروری جلوه دهد میزان پایبندی نامزدها، حامیان آنها و جریان های سیاسی و همه عوامل اجرایی و نظارتی به مر قانون است.

 

امام جمعه محمود آباد با بیان این که انقلاب ایران از چند ویژگی و خصیصه مهم و بارز برخوردار بود که سبب بقا و استقلال آن با همه توطئه های دشمنان شده است، ابراز داشت: نخستین ویژگی این انقلاب، اسلامی بودن آن بود، ملت به عشق امام، قرآن و اسلام به میدان آمدند و خطرهای زیادی را پذیرا شدند تا اسلام احیا شود.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی از پشتوانه اعتقادی برخوردار بود که مربوط به داخل کشور می شد و نه فکر و تز خارجی و نه پول و دلاری از سوی بیگانگان به این مردم تزریق نمی شد بلکه مردم هم از نظر مالی و هم از نظر جانی هزینه می کردند و از هیچ قدرتی از دنیای غرب و شرق دستور نمی گرفت.

 

امام جمعه محمودآباد ادامه داد: وجود رهبری حکیم، اندیشمند، بصیر، فیلسوف و شجاع در رأس امور، انقلاب اسلامی را در اقیانوس مواج دنیا با آن طوفان های خطرناک به ساحل نجات و پیروزی هدایت کرد.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که دشمن هرگز نمی تواند بر این مردم و اعتقاداتشان غلبه کند، تصریح کرد: علت اساسی این امر آن است که این انقلاب از شجره طیبه ای است که آثارش را هر روز به این ملت تقدیم می کند، میوه این انقلاب استقلال، عزت و تبعیت از ولایت و رهبری است.

 

وی با بیان این که دشمن به دنبال مخدوش کردن و ایجاد شبهه در انتخابات است، افزود: تلقین دلسردی و بی تفاوتی مردم و تحریم انتخابات نیز از دیگر توطئه های دشمنان است.

 

امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که برنامه دشمن برای جلوگیری از انتخاب افراد و غوغا و تهمت زنی وهوچی گری و تبلغات فریبنده است، افزود: پروژه چهارم که نقشه خطرناکی است نفوذ افراد ناصالح و کسانی که دلشان دنبال حرف آمریکا است که با هوشیاری شورای محترم نگهبان این توطئه نیز ناکام خواهند ماند./950/202/ب3

ارسال نظرات