۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۳۱۳۷۷۷
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد:

دهه فجر فرصتی ارزشمند برای بازخوانی تاریخ انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی بروجرد ایام الله دهه فجر را نقطه عطفی از تاریخ انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: این ایام فرصتی ارزشمند برای بازخوانی تاریخ انقلاب است.
دهه فجر

حجت‌الاسلام صادق جعفر پور، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مناسبت هایی همچون ایام الله دهه فجر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگرفته از اعتقادات دینی و مذهبی است.


وی ایام الله دهه فجر را از روزهای تاریخی کشور عنوان کرد و افزود: تبیین و شناسایی این روزها برای نسل های جوان امری مهم و ضروری است.


حجت الاسلام جعفرپور با بیان این که دهه فجر‌ سرآغاز طلوع اسلام است، ادامه داد: این ایام خاستگاه ارزش های اسلامی و مقطع رهایی ملت ایران از ظلم است.


وی ایام الله دهه فجر را نقطه عطفی از تاریخ انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند به شمارمی رود.


رییس تبلیغات اسلامی بروجرد با بیان این که در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت، خاطرنشان کرد: در این ایام مسیر تاریخ معاصر در ایران تغییر کرد و حکومت 2500 ساله شاهنشاهی ریشه کن شد.


وی در ادامه با بیان این که ایام دهه ی فجر فرصتی مناسب برای بازخوانی تاریخ انقلاب است، اظهار داشت: باید از زبان سخنرانان و افرادی که تاریخ انقلاب اسلامی را تجربه کرده اند، آرمان ها و اهداف امام راحل و انقلاب اسلامی مطرح شود.


حجت الاسلام جعفرپور تبیین اهداف و آرمان های انقلاب بین مردم به ویژه نسل جوان را امری مؤثر در راستای پی بردن جوانان به عظمت و عمق انقلاب اسلامی دانست دانست.


وی تصریح کرد: بازخوانی اهداف و آرمان های انقلاب بین جوان برای آگاه سازی آنان از دسیسه های دشمن و پی بردن به حقیقت انقلاب امری مهم و ضروری است.


برگزاری بیش از 50 برنامه ویژه دهه فجر در بروجرد
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد از برگزاری بیش از 50 برنامه  ویژه دهه فجر و سالگرد پیروزی  انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه ها با هدف تبیین دست آوردهای انقلاب بین مردم به ویژه جوانان برگزار می شود.


وی خاطرنشان کرد: برنامه های دهه فجر در سطح مساجد شهری و روستایی و با حضور روحانیان بومی و طرح هجرت برگزار می شود.


حجت الاسلام جعفرپور افزود: به همت تشکل های قرآنی، کانون های فرهنگی تبلیغی و شورای هیأت های مذهبی در سطح شهر و روستای بروجرد مراسم ویژه ایام الله دهه فجر برگزار می شود.


وی برگزاری برگزاری گفتمان دانشجویی و دانش آموزی با موضوع مبانی انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت فرهنگی و تبلیغی روحانیان، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، نصب بنر و برپایی ایستگاه صلواتی را از جمله برنامه های فرهنگی تبلیغات اسلامی بروجرد در ایام الله دهه فجر برشمرد./9459/302/ب1

ارسال نظرات