۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۳۱۳۹۹۵
نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد؛

صدور اسلام به دنیا؛ بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب/ انقلاب اسلامی دین را از حاشیه به متن زندگی مردم آورد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که امروز ندای اسلام در شرق و غرب بلند است، گفت: صدور اسلام در دنیا و فعالیت مؤسسات اسلامی از دستاوردهای عظیم و مهم انقلاب است.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، صبح امروز در دیدار مسؤولان دستگاه های اجرایی به مناسبت آغاز دهه فجر، گفت: ورود امام راحل به کشور سرآغاز حیات مجدد اسلام در جهان بود.

 

وی پیروزی انقلاب را لطف الهی و تحول آفرین در دنیا بیان کرد و افزود: برگزاری این نشست ها برای این است که بدانیم در این شرایط حساس و تحولات عظیم انقلاب ما چه نقشی ایفا می کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با بیان این که عظمت انقلاب اسلامی در ایران نتیجه و ثمره دستاوردهای عظیم آن است، عنوان داشت: نخستین دستاورد انقلاب مطرح شدن اسلام به قدرت تعیین کننده در جهان است.

 

وی با اشاره به این که پیش از انقلاب دین اسلام در جهان جایگاهی نداشت، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی دین را از حاشیه به متن زندگی مردم آورد.

 

امام جمعه خرم آباد از دین به عنوان اداره کننده جهان یاد کرد و افزود: امروز دین اسلام در برابر جبهه استکبار قرار دارد و تأمین کننده نیازهای زندگی مردم است.   

 

وی با بیان این که اسلام امروز تنها آیین نجات بخش دنیا معرفی شده است، اظهار داشت: امروز در اروپا صدها مراکز و مؤسسات اسلامی و مدارس علمیه دایر است که به برکت صدور اسلام در حال فعالیت هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تبدیل شدن ایران به عنوان کشوری قدرتمند در جهان را دومین دستاورد انقلاب عنوان کرد و گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به قدری قدرتمند شده است که پنج کشور قدرتمند دنیا در برابرش زانو می زنند.

 

وی با اشاره به این که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی حکومت و مدیریت به معنای تسلط بر مردم بود، یادآور شد: ارائه الگوی جدید از حکومت و مدیریت در جهان از دیگر دستاوردهای انقلاب است، با پیروزی انقلاب حکومت به معنای خدمتگزار بودن تبدیل شد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی امروز حکومت مبتنی بر ولایت فقیه، عدالت، پاکی، صداقت و خدمت استوار است و تأثیر پذیری حاکمان دنیا در امر خدمت گذاری نتیجه پیروزی انقلاب اسلامی است.

 

وی با بیان این که تبدیل چالش ها به فرصت از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: انقلاب جنگ تحمیلی را که یک چالش بود را تبدیل به فرصت کرد و با جود تحریم ها در طول 37 سال این تحریم ها زمینه پیشرفت، اعتماد به نفس و خودباوری را برای انقلاب فراهم کرده است.

 

توجه به سیاست اقتصاد مقاومتی بهترین راه تبدیل تحریم ها به فرصت است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه تصریح کرد: امروز باید بدانیم توجه به سیاست اقتصاد مقاومتی بهترین راه تبدیل تحریم ها به فرصت است و در راستای تبیین و اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

 

وی با بیان این که آمریکا و اروپا فعالیت هسته ای ایران را بهانه ای برای تحریم و به انزوا کشاندن ایران در پیش گرفتند، گفت: به لطف الهی این تحریم ها تبدیل به فرصت شده است و با مدیریت صحیح انقلاب فعالیت هسته ای خود را حفظ کرد و چالش ها را در این زمینه برداشت.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: از دیگر تهدیدهای استکبار علیه ایران ایجاد چالش در انتخابات بود که با تبلیغات روانی به دنبال به چالش کشیدن انتخابات در تمام دوران پس از پیروزی انقلاب بودند که برخلاف دسیسه های دشمن انتخابات برگزار شده در طول عمر انقلاب موجب سربلندی و قدرت نظام شد.

 

وی بیان داشت: به لطف الهی، در سایه وحدت و اتحاد ملت و دولت انتخابات هفت اسفند ماه سال جاری باشکوه و سالم به سر منزل مقصود می رسد و دشمنان اسلام و انقلاب را بار دیگر مأیوس خواهد کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که غرب حمله به عراق و افغانستان را بهانه ای برای حمله به ایران در پیش گرفتند، افزود: امروز عراق و افغانستان در دست ایران است.

 

قدرت نمایی ایران و دستاوردهای انقلاب نتیجه بصیرت مردم و هوشیاری رهبری است

امام جمعه خرم آباد در ادامه قدرت نمایی نظام جمهوری اسلامی در منطقه و دستاوردهای انقلاب را نتیجه بصریت و هوشیاری رهبر فرزانه انقلاب بیان کرد و گفت: این دستاوردها نتیجه فداکاری، ایثار، هوشیاری و استقامت ملت ایران است.

 

وی تأکید کرد: نباید اصل ولایت فقیه، ولایت و رهبری، استقامت و ایثار را فراموش کرد بلکه با تلاش و کوشش و افزایش انگیزه خدمت به مردم را بالا ببریم.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که انقلاب معیارهای جاهلیت را تغییر داد و معیارهای اسلامی را حاکم کرد، اظهار داشت: معیار اسلامی خدمت بی منت به مردم است و در جامعه امروز که فکر و معیارهای اسلامی حاکم است باید در این عرصه نقش آفرینی کنیم./9459/202/ب1

ارسال نظرات