۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۳۱۴۴۶۶
امام جمعه سپیددشت:

وحدت کلمه و انگیزه الهی رمز پیروزی انقلاب بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سپیددشت رمز پیروزی انقلاب اسلامی را وحدت کلمه دانست و گفت: ملت ایران در سایه وحدت و همدلی با پیروی از آرمان های امام راحل ریشه حکومت ستم شاهی را با پیروزی انقلاب اسلامی از بین بردند.
دهه فجر

حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری، امام جمعه سپیددشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر بیان کرد: دهه فجر ایام الهی است و فجر ما برگرفته از قرآن است.


وی با بیان این که در انقلاب اسلامی خداشناسی مورد توجه قرار می گیرد، افزود: انقلاب ما رنگ و بوی الهی داشته، دنباله رو پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) است و انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) است.


حجت الاسلام خاص امیری ایدئولوژی قوی اسلام را انگیزه الهی عنوان کرد و گفت: قدرت خدای متعال، مقاومت و مدیریت امام خمینی(ره) و پشتیبانی ملت رمز پیروزی انقلاب اسلامی است.


وی با بیان این که مهم ترین رمز پیروزی انقلاب وحدت کلمه و انگیزه الهی بود، عنوان داشت: امروز تمام تلاش دشمن برای آسیب رساندن به وحدت کلمه است.


امام جمعه سپیددشت با اشاره به وجود اختلاف کلمه در جامعه اظهار داشت: ملت ایران از این اختلاف به خاطر خدا، اسلام و قرآن از آن چشم پوشی می کنند تا جلوی آسیب های دشمن را بگیرند.


وی در ادامه با اشاره به این که اگر ملت ایران وحدت نداشتند انقلاب به پیروزی نمی رسید، افزود: وحدت مردم در دوران شکل گیری انقلاب بر رأی، قدرت و اقتدار ملت افزود و در سایه لطف الهی حکومت شاهنشاهی از هم پاشیده شد.


حجت الاسلام خاص امیری از وحدت به معنای یکدل شدن و ایستادن در برابر دشمنان یاد کرد و گفت: باوجود این که غرب و شرق خواهان پابرجایی حکومت شاهنشاهی بودند، در برابر وحدت ملت ایران شکست خوردند.


وی فرهنگ علوی، نبوی و فاطمی را از دیگر عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد و اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال ضربه زدن به اعتقادات ملت ایران هستند و این امر ضرورت هوشیاری ملت را دوچندان می کند.


امام جمعه سپیددشت با ابراز خرسندی از هوشیاری ملت ایران اسلامی در برابر دسیسه های دشمن در عرصه های گوناگون افزود: بصیرت و درایت رهبری همواره جلوی توطئه های دشمن را خواهد گرفت.


وی با اشاره به تلاش دشمن در جهت کم رنگ کردن ارزش ها و فرهنگ دینی اسلامی در جامعه ما اظهار داشت: راه مقابله با این هجمه فرهنگی دشمن غنی کردن فرهنگ اسلام در جامعه است./9459/303/ب1

ارسال نظرات