۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۳۱۴۹۲۹
دبیر پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر رهبر معظم انقلاب تأکید کرد؛

ضرورت هوشیاری برای ممانعت از حضور عناصر نفوذی در مجلس پیش رو

خبرگزاری رسا ـ دبیر پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر رهبر معظم انقلاب گفت: دشمن وقتی با حربه های مشارکت و حضور عناصر ضعیف النفس به نتیجه نرسید به دنبال ورود عنصر نفوذی هستند تا به تعبیر رهبر موریانه‌ها را وارد و پایه های انقلاب را از درون از بین ببرند.
پروژه نفوذ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، کمیل خجسه، دبیر پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر رهبر معظم انقلاب امروز در سلسله نشست های بزم اندیشه با موضوع انقلاب اسلامی و تهدید های پیش رو در مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی به تبیین تهدیدهایی که جمهوری اسلامی ایران و فرمایشانت رهبر معظم انقلاب در این خصوص پرداخت.

 

شیوه های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران

وی با اشاره به شیوه های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران، گفت: دشمن با جنگ نظامی، در بحث اقتصادی با تحریم،در بحث نیروی انسانی با حربه هایی مانند ترور و جذب نخبگان و در بحث سرمایه اجتماعی با نشانه رفتن اعتماد مردمی، در پی ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران بود.

 

خجسه فتنه 88 را نمونه ای از شیوه دشمن برای نشانه رفتن سرمایه اجتماعی خواند و اظهار کرد: در فتنه 88 و انقلاب مخملی که در پیش گرفته بود، سرمایه اجتماعی و اعتماد مردمی را نشانه گرفته بود تا بین مردم و حاکمیت شکاف به وجود آید.

 

دبیر پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر رهبر معظم انقلاب افزود: از سال 2 هزار به این نتیجه رسیدند که شیوه هایی که برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران در پیش گرفته اند جوابگو نیست به سراغ جنگ نرم رفتند و در سال 2008 معترف شدند که باید به دنبال قدرت هوشمند و به کارگیری همه روش ها با هم برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی بود.

 

وی به دیدگاه و منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص شیوه های دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران اشاره و خاطرنشان کرد:رهبر معظم انقلاب چند ماه بعد از فتنه 88 به شیوه های دشمن اشاره کردند که هدف نخست دشمن براندازی انقلاب اسلامی بود و در صورتی که تحقق نیافت انقلاب را استحاله کنند که تنها صورت باقی بماند و هدف بعدی آن ها نفوذ از طریق عناصر ضعیف النفس است.

 

نقشه های کلان نظام سلطه و جریان غرب گرا در عملیاتی کردن پروژه نفوذ

خجسه به تشریح نفوذ دشمن پرداخت و گفت: در پروژه نفوذ بازیگر اصلی نظام سلطه و بازیگر مکمل جریان غرب گرا است که تلاش می کند زمینه لازم برای حضور غرب را فراهم کند.

 

دبیر پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر رهبر معظم انقلاب به نقشه های کلان نظام سلطه در عملیاتی کردن پروژه نفوذ اشاره و خاطرنشان کرد: تئوریزه کردن وابستگی، ایجاد شبهه افکنی، ترویج تنبلی و به تعبیر حضرت آقا ترویج لذت جویی و شهوت رانی، ایجاد تردید در مسائل سرنوشت ساز کشور و بزک کردن آمریکا از جمله نقشه های کلان نظام سلطه برای نفوذ است که رهبر معظم انقلاب به آن ها اشاره کرده است.

 

وی ایجاد تردید، تحریف امام خمینی و ترویج اسلام امریکایی را از راهکارهای جریان غرب گرا دانست و گفت: جریان غرب گرا با تعریف روایت متفاوت در حوزه های مختلف تلاش برای ایجاد تردید می کنند،روایت جریان انقلابی متفاوت از جریان غرب گرا است.

 

خجسه با اشاره به روایت جریان غرب گرا از مذاکرات هسته ای، اظهار کرد: درباره مذاکرات هسته ای بیان می کنند که به خاطر تحریم‌ها تحت فشار بودیم و تصمیم به مذاکره گرفتیم تا گشایش ایجاد شد.

 

دبیر پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر رهبر معظم انقلاب در ادامه به روایت جریان های انقلابی از مذاکرات هسته ای اشاره و خاطرنشان کرد: و ما معتقدیم که به مذاکره نشستن غرب نتیجه مقاومت مردمی و دارایی های واقعی است و از موضع بالا و دست پر وارد مذاکره شدیم و دشمن وقتی نتوانست به اهداف خود دست یابد و شاهد اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود تغییر روش داد.

 

وی عقب نشینی دشمن را به خاطر مقاومت مردم دانست و افزود: اگر چه در این مذاکرات به همه آن چه که می خواستیم دست پیدا نکردیم اما توانستیم دشمن را به عقب نشینی وادار و به برخی از اهداف خود دست پیدا  کنیم.

 

خجسه تحریف امام را از دیگر راهکارهای جریان غرب گرا برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: چون فضای غالب اعتقاد به امام دارند به دنبال تحریف امام هستند که رهبر معظم انقلاب در 14 خرداد به آ« ها هشدار داد که اگر قرائت های نامعتبر از امام شود ملت سیل خواهد خورد.

 

دبیر پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر رهبر معظم انقلاب ترویج اسلام آمریکایی را از دیگر اقدامات جریان غرب گرا دانست و ابراز کرد: دشمن تلاش می کند که اسلام آمریکایی را در برابر اسلام ناب ایجاد و به دنیا معرفی کند.

 

جریان های انقلابی مانع تحقق اهداف جریان غرب گرا می شوند

وی زمین گیرکردن جریان های انقلابی را لازمه رسیدن جریان های غرب گرا به هدف خود عنوان و اظهار کرد: جریان غرب گرا برای رسیدن به اهداف خود نیاز دارد جریان های انقلابی را زمین گیر کند بنابراین ادبیات افراطی ها و در نیمه دهه 70 خشونت طلبان را برای ان ها به کار می گرفت.

 

خجسه با بیان این که جریان حزب الهی و انقلابی به دنبال حفظ آرمان های انقلاب اسلامی هستند، گفت: جران های انقلابی آرمان ها را حفظ می کنند و در برابر انحراف ها می ایستند و نیز بر مردم اثر می گذارند و مانع تحقق اهداف جریان غرب گرا می شوند بنابراین غرب گرا ها به دنبال تخریب این جریان انقلابی هستند.

 

دبیر پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: پروژه اصلی نظام سلطه نفوذ است و اختلاف افکنی از دیگر نقشه های او برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است و جریان غرب گرا به دنبال هموار کردن راه نفوذ نظام سلطه به داخل است.

 

وی به وظیفه مردم و حکوکت اسلامی در برابر هجمه های دشمن از منظر رهبر معظم انقلاب اشاره و بیان کرد: اقتصاد مقاومتی، رشد علم و حفظو ترویج روحیه انقلابی و آرمانی از جمله اقداماتی است که رهبر معظم انقلاب بر ان ها تأکید بسیار داشته است.

 

خجسه به جریان هایی که در برابر انقلاب اسلامی قرار دارند اشاره و خاطرنشان کرد: جریان فتنه که باید تلاش برای روشن کردن مرز خود با آن ها داشته باشیم، جریان غرب گرا که وظیفه بزک کردن آمریکا را دارند و جریان سلطه که نفوذ را دنبال می کند.

 

نقشه های دشمن برای نفوذ در انتخابات

دبیر پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر رهبر معظم انقلاب به نقشه نفوذ دشمن در انتخابات اشاره و ابراز کرد: ارکان تصمیم گیرنده یکی از راه های نفوذ دشمن است که رد صلاحیت ها یکی از مشکلات آن ها است بنابراین روی نظارت استصوابی عملیات می کنند.

 

وی ترویج رای دادن برای زمینه حضور عنصرهای نفوذی را از دیگر ترفندهای دشمن در انتخابات بیان و اظهار کرد: دشمن با ترویج رأی دادن سعیمی کنند عوامل نفوذی خود را به نهادهای تصمیم ساز واردکنند که رهبر معظم انقلاب تعبیر به لیست فاسد می کند.

 

خجسه افزود: دشمن وقتی با حربه های مشارکت و حضور عناصر ضعیف النفس به نتیجه نرسید به دنبال ورود عنصر نفوذی هستند تا به تعبیر رهبر موریانه ها را وارد و پایه های انقلاب را از درون از بین ببرند.

 

دبیر پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر رهبر معظم انقلاب به وظیفه مردم در برابر این نقشه نفوذ دشمن در انتخابات پیش رو اشاره و خاطرنشان کرد: باید با مشارکت، مراقبت از دام موریانه ها، انتخاب صحیح و به تعبیر رهبر اعتماد به لیست افراد متدین و پایبندی به اصول و اندیشه های امام نقشه های دشمن را خنثی کرده و به اقتدار و امنیت نظام کمک کنیم./1310/201/ب2

ارسال نظرات