۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۳۱۵۰۳۹
رییس شورای شرعی حزب الله:

امنیت رژیم صهیونیستی در گرو گسترش تروریسم در کشورهای اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای شرعی حزب الله لبنان تأکید کرد که آمریکا و همپیمانان عربی آن با حمایت از تروریسم درصدد تأمین امنیت رژیم صهیونیستی هستند.
شيخ محمد يزبک رييس کميته شرعي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ محمد یزبک رییس شورای شرعی حزب الله لبنان ناکامی تروریست ها در منطقه عرسال را به ارتش تبریک گفت و افزود: ارتش لبنان در عملیاتی موفق آمیز توانست در منطقه عرسال در برابر تروریست های داعش بایستد. ارتش به دلیل دفاع از لبنان در برابر تروریسم شایسته حمایت است.

 

وی افزود: نیروهای امنیتی به صورت شبانه روزی در حال خدمت هستند و  اجازه تحقق نقشه دشمنان را نخواهند داد.

 

حجت الاسلام یزبک در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم حل بحران سوریه بر اساس گفت وگو  تأکید کرد و گفت: تروریست ها به دلیل شکست های پی در پی فرمان عقب نشینی را صادر می کنند و از شکسته شدن محاصره برخی مناطق به ستوه آمده اند.

 

رییس شورای شرعی حزب الله ادامه داد: شیطان بزرگ و مزدوران آن در کشورهای عربی به شدت علیه ملت و رهبران سوریه فعالیت کرده و می خواهند پروژه مقاومت را ناکام سازند اما پیروزی از آن مجاهدان است.

 

وی تأکید کرد که پروژه استکباری آمریکا نه تنها در سوریه بلکه در عراق و لیبی و یمن نیز اجرا می شود تا تروریسم به صورت کامل بر این کشورها تسلط یابد و امنیت رژیم صهیونیستی محقق شود./980/ب903/د

ارسال نظرات