۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۶
کد خبر: ۳۱۵۲۲۶
انتقاد سعید قاسمی از انفعال برخی مسؤولان؛

فابیوس اگر کارآفرین بود برای شرکت های ایرباس و رنو این کار را می کرد

خبرگزاری رسا ـ سعید قاسمی با بیان این که عزت و افتخار را در سایه مبارزه است، گفت: فابیوس برای ما کارآفرین نیست و اگر بود برای شرکت های پوسیده ایرباس و رنو خود کار ایجاد می کرد.
سعيد قاسمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم پاسداشت یکصد شهید مدافع حرم از تیپ فاطمیون با حضور سعید قاسمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و خانواده شهدای مدافع حرم امشب در فرهنگسرای زیارت برگزار شد.

 

قاسمی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران منشاء تحولات منطقه در 4 دهه گذشته است، گفت: این تحول بزرگ انسانی معادلات زیست محیطی را به هم ریخت و غرب و شرق معتقدند که امام و انقلاب اسلامی منشاء این تحولاتی است که قریب به 4 دهه است اتفاق افتاده است.

 

قاسمی با بیان این که امام خمینی راهبرد چگونه زندگی کردن و چگونه مبارزه کردن را به ما آموخت، اظهار داشت: تفکر امام خمینی معادله تاریخ را به هم زد، این تفکر بنیانگذار انقلاب بر اساس تفکر امام حسین(ع) و اجداد ایشان است و به جهان ثابت کرد که می شود و انقلاب شد و منشأ تحولات بزرگ در منطقه گردید.

 

قاسمی با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران بدون مرز است، اظهار کرد: به تعبیر احمد متوسلیان عامل این تفکیک مرزها، انگلیس، یهود و صهیونیست ها هستند و ما این تفکیک مرزها را قبول نداریم.

 

قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان از این که انقلابی که باید در آموزش و پرورش، وزارت کشور و وزارت خارجه اتفاق نیافتاده است، گفت: به این نقشه سرزمینی جمهوری بزرگ مسلمانان و تفکر امام خمینی در کتاب، مدرسه و دانشگاه پرداخته نمی شود.

 

وی با تاکید بر این که استکبار ستیزی چیزی نیست که از امام خمینی و رهبر معظم انقلاب جدا شود، از برخی جریان ها و شخصیت ها که تلاش می کنند استکبار ستیزی را کمرنگ کنند به شدت انتقاد کرد.

 

وی به تلاش دشمن برای انحراف تفکر امام خمینی اشاره و اظهار کرد: وقتی مبانی فکری ایشان را در دبستان، دانشگاه و حوزه درس نمی دهند انحراف تا خانه همه آمده است.

 

قاسمی به خاطره گویی هاشمی رفسنجانی در خصوص استکبار ستیزی اشاره کرد و گفت: این حرف ها واقعا تعجب آور است، وقتی سند رسمی را رها کنیم باید به دنبال خاطرات برویم.

 

وی هم قدم شدن با غربی ها، اروپاییان و آمریکایی ها را افتخار ندانست و تاکید کرد: فابیوس برای ما کارآفرین نیست و اگر بود برای شرکت های مشکل دار ایرباس و رنوی خود کار ایجاد می کرد./1310/پ202/ج

ارسال نظرات