۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۳۱۵۳۰۵
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خلخال:

نباید به بهانه تعامل با غرب از ارزش های والای انقلاب اسلامی عدول کرد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خلخال گفت: مسؤولان اجرایی باید با حفظ ارزش‌های اسلامی در مجامع بین‌المللی، عزت و اقتدار ملت ایران را به نحو شایسته حفظ کنند و نباید کسی به بهانه تعامل با غرب از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی عدول کند.
حجت الاسلام عابدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام عزیزالله عابدی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خلخال، پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان خلخال با تبریک ایام‌الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: دهه فجر با عزت و بیداری ملت ایران اسلامی به دست آمده و نهال این انقلاب با خون شهدا آبیاری شده و این ملت به کسی اجازه نخواهد داد تا عزت به دست آمده را به هر قیمتی از بین ببرند.

 

وی افزود: شهدای 8 سال دفاع مقدس، جمهوری اسلامی را در تمامی عرصه‌های بین‌المللی به یک قدرت بلامنازع تبدیل کردند و ادامه راه شهدا همان راه بیداری اسلامی و ایستادگی در برابر متجاوزان مستکبر بوده و ملت ایران، مدیون خون شهدا هستند و راه شهدا و روحیه انقلابی همچنان در کشور حاکم است.

 

حجت الاسلام عابدی تصریح کرد: اهمیت دادن به یاد و خاطره شهدا و برپایی بزرگداشت و یادواره های شهدای انقلاب و دفاع مقدس لازم و ضروری است و این برنامه‌ها با هدف نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برگزار می‌شود و در واقع شهدا مظهر قدرت ایران به شمار می‌روند.

 

وی بیان کرد: مسؤولان اجرایی باید با حفظ ارزش‌های اسلامی در مجامع بین‌المللی، عزت و اقتدار ملت ایران را به نحو شایسته حفظ کنند و نباید کسی به بهانه تعامل با غرب از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی عدول کند و همواره خون شهدای اسلام پاسدار این ملت و انقلاب شکوهمند اسلامی است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال گفت: بصیرت و آگاهی ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی بر دنیا ثابت شد و پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه از اساسی‌ترین رکن‌های نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود چرا که همواره ملت ایران با تبعیت از مقام معظم رهبری و اطاعت از فرامین ارزشمند آن، توانسته‌اند در تمامی زمینه‌ها پیشرفت قابل قبولی را داشته باشند و به جرات می‌توان گفت که دانشمندان کشورمان در تمامی عرصه‌ها دانش لازم را کسب کرده‌اند.

 

حجت الاسلام عابدی اظهار کرد: نفوذ از برنامه های راهبردی دشمن است و از این منظر باید مسؤولان اجرایی کشور آگاه و بیدار بوده و به استکبار و غرب اجازه نفوذ به هر بهانه‌ای ندهند.

 

وی افزود: غرب در صدد نفوذ تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری برای اجرای برنامه‌های راهبردی خود در ایران اسلامی است که در این زمینه نیاز است مسؤولان و دستگاه های فرهنگی با برگزاری سلسله نشست‌های روشنگری این‌گونه اقدامات تخریبی دشمن را شناسایی و منهدم کنند.

 

وی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی امروز با دستیابی به فناوری و دانش دفاعی با اقتدار و در امنیت کامل از مرزهای آبی و خاکی دفاع می‌کند و در حال حاضر کشورمان با وجود جوانان و رزمندگان جان برکف، به یک قدرت بلامنازع در منطقه تبدیل شده است./937/202/ب1

ارسال نظرات