۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۳۱۵۳۱۴
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کرمانشاه:

پذیرش ذلت و خواری با آموزه‌های اسلام همخوانی ندارد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه خواهران کرمانشاه با اشاره به اینکه پذیرش ذلت و خواری با آموزه های اسلام همخوانی ندارد، گفت: امام خمینی(ره) تنها راه نجات ملت از بند حکومت مستکبران را در آگاهی بخشی به مردم می دانست.
حجت الاسلام سعيد فتحي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سعید فتحی مدیر حوزه های علمیه خواهران استان کرمانشاه ظهر امروز در جمع طلاب و روحانیان اظهار داشت: امام خمینی (ره) در مبارزه با رژیم شاهنشاهی از پدافند غیر عامل استفاده می کرد و مردم را به درگیری های نظامی و رویارویی با نیروهای مسلح ترغیب نمی کرد همان گونه که ملت ایران با اهدای شاخه های گل در مقابل اسلحه، ارتش را با خود همراه کردند.


حجت الاسلام فتحی با اشاره به اقدامات زمان انقلاب تصریح کرد: امام بر آگاهی دادن به مردم بسیار تأکید داشت و با معرفی اسلام و آموزه های اسلامی به مردم، آن ها را به سمت انقلاب و سرنگون ساختن رژیم شاهنشاهی تشویق می کرد زیرا پذیرش خواری و ذلت با اسلام سازگاری ندارد.


مدیر حوزه های علمیه خواهران استان کرمانشاه ادامه داد: تکیه به خدا موجب پیروزی و عزت ملت می شود، در زمان انقلاب در تمام زمینه ها ملت ایران با تکیه بر خدا و اعتماد به او در کنار تلاش و مجاهدت به پیروزی دست یافتند.


وی بیان داشت: استفاده از تعقل و اندیشه و برنامه ریزی و تخصص در زمینه های مختلف عامل پیروزی انسان ها است، خداوند متعال انسان ها را به بکارگیری توان و اندیشه تشویق کرده و وعده داده است که یاری گر و یاری رسان مردم باشد.


حجت الاسلام فتحی یادآور شد: باید در مقابل برنامه ریزی ها و نقشه های دشمنان انقلاب به دنبال راهکارهای مناسب و مقابله صحیح باشیم و نباید فقط به کمک های غیبی دلخوش بود، توسل و یاری جستن از خداوند متعال و ائمه اطهار علیهم السلام در جای خود و تلاش برای ارتقای دانش و بصیرت ملت نیز در جای خود یاری رسان کشور و انقلاب هستند.


مدیر حوزه های علمیه خواهران استان کرمانشاه ابراز داشت: امام خمینی (ره) با تکیه بر قدرت لایزال الهی، مردم را به ارتقای بینش و آگاهی و بیداری اسلامی فراخواند و تنها راه نجات ملت از بند حکومت مستکبران را در آگاهی بخشی و روشنگری می دانست.


وی در پایان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم عنوان داشت: ملتی که خود خواهان تغییر باشد و به مقابله با استکبار برخیزد مورد عنایت خاص خداوند قرار گرفته و سرنوشت آن ملت به احسن تبدیل می شود./857/پ202/ی

ارسال نظرات