۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۳۱۵۴۹۳
استاد حوزه علمیه:

تضعیف شورای نگهبان به منزله تضعیف نظام است/ تفرقه افکنی برخی مسؤولان مصداق خیانت به خون شهدا

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه شورای نگهبان را بازوی نظام توصیف کرد و گفت: هجمه به شورای نگهبان به منزله تضعیف نظام است و مسؤولانی که قصد تفرقه افکنی دارند، به خون شهدا خیانت می کنند.
حجت الاسلام صرفي پور

حجت الاسلام محمدتقی صرفی پور، استاد حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اظهار داشت: متأسفانه سخنان و عملکرد برخی مسؤولان در آستانه انتخابات و مواقع حساس و بحرانی رنگ و بوی فتنه به خود می گیرد.


استاد حوزه علمیه ادامه داد: برخی خواص کشور باید به سخنان خود آگاه بوده و بدانند که این گونه صحبت ها و تضعیف شورای نگهبان که بازوی انقلاب است منجر به تضعیف نظام اسلامی شده و انگیزه عده ای را برای شرکت در انتخابات از بین می برد.


حجت الاسلام صرفی پور تصریح کرد: به زبان آوردن این سخنان در زمان حاضر که انتخابات هایی سرنوشت ساز برای کشور در پیش رو است  موجب دودستگی و تفرقه شده و نباید مطرح شود.


مدیر سابق حوزه علمیه امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: حفظ وحدت و همدلی در کشور ازاهمیتی فراوان برخوردار است و نباید برخی سران سهوأ به عظمت ملت و انقلاب ایران لطمه وارد کنند زیرا این اقدامات بر خلاف نصایح و فرمایشات امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب است.


استاد حوزه علمیه بیان داشت: تفرقه افکنی و بازی در زمین دشمنان انقلاب، مصداق خیانت به خون شهدا است، خداوند متعال افرادی را که زمینه تفرقه مسلمانان را فراهم کرده و در این جهت گام بر می دارند قطعأ مجازات خواهد نمود.


حجت الاسلام صرفی پور توجه به قیامت و جهان آخرت را بسیار مهم دانست و تأکید کرد: افراد نباید برای کسب مطامع دنیوی، جایگاه جهان آخرت خود را به حراج گذارند، حفظ تقوا و گام برداشتن در مسیر حق و سخنی غیر از حق بر زبان جاری نکردن از ویژگی های افراد پرهیزکار و حق طلب است.


وی اظهار داشت: اسلام بارها از جانب افراد خودفروخته و نفوذی ضربه خورده و قطعأ این روال ادامه خواهد داشت اما مسؤولان جمهوری اسلامی ایران باید با حفظ بصیرت، راه نفوذ دشن را سد کنند و قاطعانه از دین و کشور خود حراست کنند.


مدیر سابق حوزه علمیه امام خمینی(ره) در پایان گفت: نظام اسلامی هدیه ای ارزشمند از جانب خداوند متعال به کشور ما است، نباید با اقدامات ناشایست و نسنجیده به این موهبت الهی ضربه زد، عملکرد عاقلانه مسؤولان نظام مانع از این می شود که هر سخنی را بر زبان جاری کنند، هجمه به شورای نگهبان پیامدهای داخلی و خارجی بسیاری به دنبال دارد و هیچ فردی در کشور مطابق قانون حق کوچکترین توهین به این نهاد و سایر نهادهای نظام اسلامی را ندارد./857/303/ب2

ارسال نظرات