۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۳۱۵۵۸۱
امام جمعه بیروت:

دخالت بیگانگان زمینه ساز اختلافات داخلی است

خبرگزاری رسا ـ یکی از روحانیان لبنان بر ضرورت تمسک به اصل زندگی مسالمت آمیز پیروان ادیان گوناگون در لبنان تاکید کرد.
سيد علي فضل الله امام جمعه بيروت لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله، امام جمعه بیروت در مراسم یادبودی که در حسینیه امام زین العابدین(ع) منطقه کسروان این کشور برگزار شد، بر ضرورت زندگی مسالمت آمیز پیروان ادیان مختلف در لبنان تاکید کرد و گفت: خشونت نه تنها هیچ مشکلی را حل نمی کند بلکه موجب تعمیق بحران ها می شود.

 

وی افزود: اجرایی شدن پروژه درگیری های داخلی در زمینه مسائل مذهبی یا طایفه ای به ضرر تمام شهروندان لبنانی است و کسی از گزند پیامدهای خطیر آن در امان نخواهد بود.

 

این روحانی لبنانی تاکید کرد: کشور ما در این مرحله حساس نیاز به یک اقدامات ارزنده جهت معرفی چهره حقیقی اسلام دارد. اقدامات خشونت آمیز و جنایتگری گروه های تکفیری در جهت مخدوش کردن چهره اسلام است.

 

سید علی فضل الله اظهار داشت: دخالت کشورهای خارجی در مسائل داخلی زمینه ساز اختلافات و درگیری های داخلی می شود و شرایط کشور را به سوی امنیتی شدن پیش می برد.

 

امام جمعه بیروت در پایان خاطر نشان کرد: گروه های تکفیری به اسم اسلام به جنایتگری می پردازند و هدف اصلی آنان مخدوش کردن چهره اسلام است. عناصر تکفیری در مسیر رسیدن به اهداف شوم خود به سنی و شیعه رحم نخواهند کرد./1321/ب904/د

ارسال نظرات