۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۳۱۵۷۷۸
امام جمعه پلدختر:

پیام حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن میثاق دوباره با آرمان های امام راحل است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پلدختر با تأکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: پیام این حضور میثاق دوباره مردم با آرمان های امام راحل، انقلاب و شهدا است.
راهپيمايي 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر، ظهر امروز، در شورای اداری این شهرستان گفت: انقلاب اسلامی با بهره گیری از منش امام خمینی(ره)، ایثار شهدا، مقاومت مردم و در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به پیروزی های بزرگ و درخشانی در عرصه های گوناگون دست یافته است.

 

وی با بیان این که حضور و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن یک وظیفه ملی و تکلیف شرعی است، افزود: مردم با حضور در این روز تاریخی بار دیگر دسیسه های دشمن را خنثی می کنند.

 

حجت الاسلام سوری پیام حضور مردم در صحنه راهپیمایی 22 بهمن را میثاق دوباره با امام(ره) و شهدا و آرمان های انقلاب خواند و گفت: این حضور نشان دهنده بصیرت و هوشیاری ملت ایران است.

 

وی در ادامه با بیان این که حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نقشه های دشمن را نقش بر آب می کند، یادآور شد: ملت ایران با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن حماسه و افق روشنی از انقلاب اسلامی در برابر جهانیان به نمایش خواهد گذاشت.

 

امام جمعه پلدختر با دعوت از حضور حداکثری مردم این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور مردم در این روز اوج اقتدار کشور ایران را به نمایش خواهد گذاشت.

 

وی با بیان این که پشتوانه مردمی رمز مهم و اساسی تداوم انقلاب است، خاطرنشان کرد: پشتوانه مردمی برای کسب موفقیت های بیشتر در عرصه های گوناگون فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی ضروری است.

 

حجت الاسلام سوری در ادامه اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در صحنه های نظام موجب دلگرمی دولتمران و ناامیدی دشمن خواهد شد.

 

گفتنی است، مسیرهای راهپیمایی شهرستان پلدختر از میدان شهید بهشتی به سمت خیابان معلم جنوبی، پل شهدای دولت، خیابان های امام، هفتم تیرو پل شهدای هفتم تیر و تجمع در میدان شهید بهشتی پلدختر اعلام شد./9459/202/ب2

ارسال نظرات