۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۳۱۵۸۵۴

هیأت ایتالیایی ایستادگی حزب الله در برابر تروریسم را ستود

خبرگزاری رسا ـ هیأت ایتالیایی در دیدار با مسؤول روابط خارجه حزب الله لبنان، از ایستادگی این حزب در برابر تروریسم تقدیر و تشکر کرد.
حزب الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی دعموش مسؤول روابط خارجه حزب الله لبنان با هیأتی از سازمان های ایتالیایی دیدار کرد.

 

اوبیدیزانو، دبیرکل جبهه اروپایی یاری سوریه در ابتدای این دیدار گفت: از ایتالیا آمده ایم تا همبستگی خود را با نظام و ملت و مقاومت سوریه در برابر تروریسم اعلام و کمک های انسان دوستانه را به ملت سوریه برای کاهش مشکلاتشان برای دفاع از این کشور تقدیم کنیم.

 

وی همچنین از حزب الله به دلیل مبارزه با تروریسم و ایستادگی در کنار دولت و ملت سوریه تقدیر و تشکر کرد.

 

حجت الاسلام دعموش نیز تصریح کرد: لبنان با دو خطر رژیم صهیونیستی و تروریسم تکفیری مواجه است. حزب الله بر وحدت ملت لبنان به ویژه در مواجهه با این دو خطر تأکید دارد.

 

وی افزود: مقاومت و ارتش لبنان توانسته اند به حمایت از لبنان پرداخته و اجازه نفوذ تروریسم تکفیری را به این کشور ندادند. هرگونه پیشرفت میدانی در سوریه به سود امنیت و ثبات لبنان است.

 

مسؤول روابط خارجه حزب الله با اشاره به اینکه رخدادهای کنونی به صلاح نظام سوریه و همپیمانان آن است، گفت: دستاوردهای اخیر به ویژه در حلب شمالی سبب اختلال در معیارهای قدرت های بین المللی و منطقه ای شده و قدرت های جهانی که حامی گروه های تروریستی هستند متحمل ضررهای فراوانی شده اند./980/ب902/د

ارسال نظرات