۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۳۱۵۹۷۹
رییس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی:

تونل‎های حماس بزرگ ترین تهدید برای ما است

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که تونل های تهاجمی حماس بزرگ ترین تهدید پیش روی این رژیم در شرایط کنونی است. وی تاکید کرد که منبع ترس و نگرانی صهیونیست های ساکن شهرک های مجاور باریکه غزه نیز همین تونل ها است.
اسرائيل

 

 

به گزارش خبرگزاری رسا، گادی آیزنکوت، رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه اظهار داشت که تونل های حماس بزرگ ترین خطر و تهدید برای رژیم صهیونیستی است و اولویت اصلی ارتش و سازمان های اطلاعاتی صهیونیستی نیز کشف این تونل ها می باشد.

 

آیزنکوت تصریح کرد که جنبش حماس همچنان از نهایت امکانات و توانمندی خود برای حفر تونل های مرزی استفاده می کند تا در نهایت موازنه رعب را علیه رژیم صهیونیستی ایجاد کرده و از طریق این تونل ها حملاتی را علیه اهداف صهیونیستی ترتیب دهد.

 

وی عنوان کرد که مساله تونل های حماس ارتش را وادار کرده است تا هر لحظه در حالت آماده باش باشد و خود را برای هر سناریویی آماده کند.

 

گادی آیزنکوت اشاره کرد که ارتش رژیم صهیونیستی اقدامات زیادی را برای مقابله با تونل های حماس انجام داده است و 100 دستگاه بولدوزر همچنان در تلاش برای شناسایی تونل های واقع در مناطق مرزی هستند.

 

این در حالی است که رسانه های عبری زبان از اختلافات شدید میان اعضای کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در مورد نحوه مقابله با تونل های جنبش مقاومت اسلامی "حماس" پرده برداشتند.

 

این رسانه ها همچنین فاش ساختند که اسرائیل نزدیک به 900 میلیون دلار برای پیدا کردن راه حلی برای شناسایی این تونل ها هزینه کرده است./982/ب102/د

ارسال نظرات