۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۳۱۵۹۹۰

همایش پیوندهای آسمانی ویژه زوج های جوان طلبه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش یک روزه پیوندهای آسمانی ویژه زوج های جوان طلبه با هدف ارائه سبک زندگی اسلامی برگزار شد.
سبک زندگي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، همایش یک روزه پیوند های آسمانی با محوریت سبک زندگی اسلامی در مجتمع بعثت کرمانشاه در حال برگزاری است.


این همایش که به همت مرکز خدمات حوزه های علمیه کرمانشاه تدارک دیده شده است، میزبان زوج های جوان طلبه است، در این همایش به تشریح مهارت های زندگی و سبک زندگی اسلامی پرداخته شده و زوجین با وظایف خود در زندگی مشترک آشنا می شوند.


این کارگاه پیوند آسمانی ویژه نومزدوجین با حضور اساتید برجسته و مشاوران متبحر برگزار شده و هدف اصلی آن ارائه سبک زندگی اسلامی و ترویج معیارهای زندگی اسلامی است.


با توجه به اختلاف سلایق و اندیشه ها در آغاز زندگی مشترک زوجین با مشکلات و اختلافاتی مواجه می شوند، به این منظور در این همایش تلاش شد با ارائه راهکارها و تشریح اختلافات رایج، بروز مشکلات در زندگی زوجین کاهش یابد.


در این گردهمایی به صورت مجزا برای خواهران و برادران کلاس هایی برگزار شد و آموزش های لازم و ضروری در این کلاس ها ارائه شد.


در پایان لازم به ذکر است این گردهمایی و کارگاه یک روزه از صبح امروز 21 بهمن ماه آغاز شده و تا عصر ادامه دارد و شامل سخنرانی اساتید و مشاوران، کلاس های مشاوره و بخش های جنبی دیگر است./857/203/ب1

ارسال نظرات