۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۳۱۵۹۹۸
مدیر کل اوقاف آذربایجان شرقی:

ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن/ بهره‌برداری از طرح‌های مختلف اداره اوقاف در دهه فجر

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام مصائبی بر لزوم حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه تأکید کرد و گفت: مردم در این روز حضوری پر شور خواهند داشت.
حجت الاسلام مصائبي

حجت‌الاسلام علی مصائبی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تبریک ایام الله دهه فجر و تأکید بر اهمیت حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفت اسفند، اظهار داشت: مردم در این روز حضوری پر شور خواهند داشت.

 


وی با اشاره به اجرای برنامه‌های متعدد به مناسبت دهه فجر در تمامی مساجد و امامزاده‌های استان، گفت: برنامه‌های جشن و سخنرانی با هدف تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی و مباحثی پیرامون ضرورت تبعیت از ولایت فقیه در تمامی مساجد و امامزاده‌های استان برگزار ‌شد.

 


این استاد حوزه علمیه تبریز با اشاره به افتتاح مساجد و همچنین بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی امامزاده‌های استان در این دهه، افزود: مسجد روستای شیخ رجب در شهرستان هریس که از چهار ماه قبل کلنگ زنی شده بود و هم چنین مسجد امام موسی کاظم(ع) واقع در خیابان طالقانی تبریز در دو روز گذشته افتتاح شده است.

 


وی دیگر پروژه های افتتاح شده در این دهه را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: در روزهای گذشته طرح سنگ فرش کف صحن امامزاده سید محمد جلفا که دوماه قبل با اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان آغاز شده بود، به طور کامل به اتمام رسید و افتتاح شد.

 


حجت الاسلام مصائبی وی با بیان این‌که مهمان‌سرای امامزاده شعیب جلفا نیز در روزهای گذشته کلنگ زنی و ساخت آن آغاز شد، تصریح کرد: به مناسبت دهه فجر برنامه‌های متعددی در مساجد و امامزاده های استان برگزار شد که با استقبال خیل عظیمی از مردم روبرو شد.

 


وی بر لزوم حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه تاکید و خاطرنشان کرد: مردم و کارکنان و خادمان اداره کل اوقاف از مقابل اداره کل و هم چنین امامزاده‌های استان به سمت محل تجمع راهپیمایان حرکت خواهند کرد.

 


مدیر کل اوقاف و امور خیریه با بیان این‌که صیانت از انقلاب وظیفه عموم مردم کشور است، ابراز داشت: ملت باید با حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات پیش روی چشم امید دشمن را نا امید و سبب یأس دشمن برای احیای سلطه خود در کشور اسلامی شوند./854/302/ب1

ارسال نظرات