۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۳۱۶۲۹۶
کارشناس مسائل مذهبی:

ملت ایران به ابرقدرت ها ثابت کرد که جمهوری اسلامی یک کشور پویا و تاثیر گذار است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام میرزا حسینی با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: ایرانیان به تمام جهانیان و ابر قدرت ها ثابت کردند که ایران نه تنها یک کشور زنده و پویا، بلکه یک کشور تاثیر گذار در منطقه و جهان است، هر چه دشمن برای گمراه کردن و به انحراف کشیدن مردم ایران تلاش و برنامه ریزی می کند ولی مردم حضورشان از قبل پر رنگ تر می شود.
راهپيمايي 22 بهمن

حجت الاسلام رحمان میرزا حسینی کارشناس مسائل مذهبی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، در رابطه با حضور پرشکوه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن گفت: وظیفه اساسی و حساس هر انسان آزاده و آزادی خواه شرکت در راهپیمایی 22 بهمن برای نشان دادن هویت خود به دنیا است.

 

وی ادامه داد: زمانی ایران و ایرانی هیچ جایگاهی نداشت ولی امروز می بینیم که ایران در دنیا اهمیت و جایگاه بلندی دارد و ایرانیان به تمام جهانیان و ابرقدرت ها ثابت کردند که ایران نه تنها یک کشور زنده و پویا است بلکه یک کشور تاثیر گذار در منطقه و جهان است.

 

حجت الاسلام میرزاحسینی، بیان داشت: همه اقشار باید دفاع از نظام و انقلاب اسلامی را وظیفه خود بدانند و در این صحنه ها حضور پر رنگ داشته باشند و برای اعتلای نظام تلاش کنند، ما نباید به رسانه های بیگانه و ضد انقلاب اعتماد کنیم، همان طور که از اسم آن پیدا است رسانه بیگانه رسانه دشمن است.

 

کارشناس مسائل مذهبی، اظهار داشت: کار دشمن، دشمنی است و هیچ زمانی برای ما دوست و دلسوز نخواهد بود، شاید دست های آهنین خود را زیر دستکش مخملی به سوی ما دراز کنند ولی هیچ گاه دست از خیانت و آزار بر نمی دارند، طبق آیه قرآن کریم که هیچ موقع یهود و نصارا با شما به دوستی و صلح نخواهند آمد.

 

وی ابراز داشت: اگر دشمنان در رسانه ها حرف هایی می زنند مطمئن باشید هدفشان دشمنی است و هیچ گاه خیر مردم ایران را نمی خواهند، ملت ایران ملتی فهمیده و آگاه و با بصیرت است و می بینیم که هر چه دشمن برای گمراه کردن و به انحراف کشیدن مردم ایران تلاش و برنامه ریزی می کند ولی مردم حضورشان از قبل پر رنگ تر می شود.

 

حجت الاسلام میرزا حسینی تصریح کرد: امروز شاهد آن هستیم که دشمن برای انتخابات 7اسفند برنامه ریزی کرده و فعالیت زیادی می کند، با جرأت می توان گفت که مردم فهیم ایران در انتخابات آینده هم با حضور باشکوه و آگاهانه خود برگ زرین دیگری را در دفتر تاریخ ایران رقم می زنند و با هوشیاری و بصیرت خود فردی که شایسته خدمت گذاری به نظام و انقلاب اسلامی است را انتخاب می کند. /869/302/ب3

ارسال نظرات