۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۳۱۶۳۴۷
امام جمعه موقت اصفهان:

22بهمن حماسه بزرگ ملت ایران بود/ حضور در انتخابات از بین برنده نقشه دشمنان برای مقابله با ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به این که آمریکا به انتخابات اسفندماه چشم طمع دوخته است، گفت: آن‎ها به دنبال براندازی ولایت فقیه هستند، آن‎ها می‎خواهند سپاه نباشد، می‎خواهند ملت ایران ضعیف، زبون و فقیر باشد.
حجت الاسلام ميردامادي، امام جمعه موقت اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجتالاسلام سیدمجتبی میردامادی در خطبههای این هفته نماز جمعه اصفهان که در میدان امام(ره) برگزار شد، با پرشکوه خواندن راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم شجاع، مؤمن و قهرمان ایران دیروز بزرگترین حماسه را به وجود آودند، در اصفهان ازدحام جمعیت به اندازهای بود که میدان امام(ه) گنجایش آن را نداشت، در بقیه شهرها نیز راهپیمایی باشکوهی برگزار شد.

 

وی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات و تخریب شورای نگهبان توسط برخی افراد افزود: شورای نگهبان نهاد مقدسی است که حافظ انقلاب بوده است، هر چه این نهاد بری ما تعیین کرد عزیز است، اما بین اینها صالح و اصلح داریم، باید به کسانی رأی بدهیم که دلشان برای اسلام میسوزد، خیرخواه و به فکر مردم هستند.

 

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: مسأله مهم در انتخابات شرکت و حضور برای رأی دادن است، رهبر معظم انقلاب شرکت در انتخابات را سبب آبرومندی و عزت نظام اسلامی میدانند، این صفوف به هم فشرده مردم از انفجار بمب اتم در آمریکا برای ایران مهمتر است.

 

وی ابراز کرد: آمریکا به این انتخابات چشم طمع دوخته است، آنها به دنبال براندازی ولایت فقیه هستند، آنها میخواهند سپاه نباشد، میخواهند ملت ایران ضعیف، زبون و فقیر باشد، ما نیز میخواهیم ایران به طور کامل اسلامی شود، باید ضد خواست دشمن حرکت کنیم و در دهان دشمن بکوبیم.

 

حجتالاسلام میردامادی با بیان این که برخی میگویند ما نمیدانیم به چه کسی رأی بدهیم، اظهار کرد: انسان میتواند به لیستها توجه کند و ببیند آن کسی که این لیست را تهیه کرده است، آیا واقعا فکر غربی در سرشان است یا آنها واقعا از طرف خود رهبر مورد تأیید بودهاند و در صحنههای مختلف انقلاب حضور داشتهاند.

 

وی گفت: البته رهبر معظم انقلاب به مسؤولان تذکر دادند که فضای تبلیغاتی انتخابات و کارهای مربوط به آن شماها را سرگرم نکند و از مسائل اقتصادی کشور غافل نشوند، انتخابات وظیفه ما است که بسیار مهم است اما مسؤولان هم باید به وضعیت اقتصاد کشور و وظایف خود توجه ویژه را نشان بدهند.

 

امام جمعه موقت اصفهان افزود: باید گفت که در انتخابات خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی سرنوشت ما به دست خود ما تأمین میشود و نباید فرداروزی خودمان را ملامت کنیم اگر کوتاهی کنیم، رفاقتها، دوستیها و باندبازیها نباید ما را از حقیقت دور کند.

 

وی با انتقاد از فضای باز به وجودآمده برای شرکتهای خارجی در ایران، ادامه داد: نباید تنها از خارج جنس وارد کنیم و به این بهانه کارخانههای داخلی تعطیل شود، اجازه ندهیم که جنسهایمان از خارج بیاید که اگر این روند ادامه پیدا کند، این مشکل غیرقابل حل میشود، ما یک کشور وارداتی میشویم و تمام کارگاههای ما به تعطیلی کشانده میشود./914/201/ب3

ارسال نظرات