۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۶
کد خبر: ۳۱۶۳۹۲
مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه استان همدان خبرداد؛

برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری در رشته عکاسی

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره وقف؛ چشمه همیشه جاری در رشته عکاسی در روز یکشنبه 25 بهمن ماه خبر داد.
 حجت الاسلام محمد کاروند

حجت‌الاسلام محمد کاروند مدیر کل اوقاف و اور خیریه استان همدان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به زمان جمع آوری آثار این جشنواره ابراز داشت: مدت زمان این جشنواره از اوسط آبان ماه 94 تا پایان دیماه ادامه داشت.

 

وی به استقبال عکاسان کشوری از این جشنواره اشاره کرد و گفت: افزون بر تمدید ارسال آثار به دلیل استقبال گسترده، از 25 شهر کشور آثار فراوانی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

 

حجت الاسلام کاروند به داوری این جشنواره اشاره کرد و گفت: داوری این جشنواره که به دلیل ارسال بیشاز 1336 اثر کار طاقت فرسایی بود بر عهده سه تن از داوران برجسته کشوری قرار داده شد و از این میان 36 اثر به عنوان اثر منتخب و برگزیده جشنواره انتخاب شدند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان با بیان اینکه سه داور برجسته کشور داوری آثار رسیده به این جشنواره را بر عهده داشتند، افزود: هر یک از این داوران در رشته عکاسی جزء سرآمدان و اساتید بنام این رشته بوده‌اند.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: افزون بر چاپ آثار برگزیده در قالب کتاب نمایشگاهی برای نمایش این آثار بر پا شده است که گالری نگاه در همدان پذیرای دوست داران هنر عکاسی و بازدید کنندگان محترم از اقشار مختلف جامعه خواهد بود.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان به قدردانی از همه 36 اثر برگزیده اشاره کرد و ابراز داشت: در اختتامیه جشنواره عکاسی وقف چشمه همیشه جاری به سه اثر برتر جایز ارزنده ای اهدا خواهد شد و از 6 اثر دیگر نیز به صورت ویژه تقدیر به عل خواهد آمد.

 

وی ضمن ابراز خرسندی از کیفیت بالای برگزاری این جشنواره تصریح کرد: مراسم اختتامیه در رو یکشنبه 25 بهمن در تالار فجر واقع در مدان آراگاه بوعلی سینا با حضور حجت الاسلام شرفخانی معاون فرهنگی سازمان اوقاف از ساعت 16 الی 18 برگزار خواهد شد./979/302/ب3

ارسال نظرات