۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۵
کد خبر: ۳۱۶۳۹۳
معاون تهذیب حوزه های علمیه استان مرکزی:

انتخابات، بهترین فرصت برای همدلی و همزبانی است

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه های علمیه استان مرکزی با بیان این که در ایران اسلامی انتخابات یک فرصت بزرگ محسوب می شود، گفت: انتخابات در کشور، بهترین فرصت برای همدلی و همزبانی است و این مهم سبب افزایش انسجام و اتحاد میان اقشار مختلف مردم می شود.
حجت‌الاسلام مصطفي اوحدي، معاون تهذيب حوزه هاي علميه استان مرکزي

حجت‌الاسلام مصطفی اوحدی معاون تهذیب حوزه های علمیه استان مرکزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با بیان این که در ایران اسلامی انتخابات یک فرصت بزرگ محسوب می شود، خاطرنشان کرد: انتخابات در کشور، بهترین فرصت برای همدلی و همزبانی است و این مهم سبب افزایش انسجام و اتحاد میان اقشار مختلف مردم می شود.

 

انتخابات دستاورد مهم انقلاب اسلامی ایران

معاون تهذیب حوزه های علمیه استان مرکزی با بیان این که انتخابات مظهری از جمهوریت نظام است، اظهار داشت: انتخابات مظهر مشارکت مستقیم یک ملت در تعیین سرنوشت خویش است و همچنین یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران است که در آن مردم خودشان برای مملکتشان تصمیم می گیرند.

 

حجت‌الاسلام اوحدی انتخابات را مظهر اعتماد مردم به نظام دانست و خاطرنشان کرد: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محل گره خوردن سلایق، افکار و نظرها در مسیر اتحاد، انسجام و کار آمدی کشور است.

 

حضور در انتخابات مجلس و خبرگان وظیفه شرعی و ملی

معاون تهذیب حوزه های علمیه استان مرکزی حضور در انتخابات مجلس و خبرگان وظیفه شرعی و ملی دانست و اظهار داشت: ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی باید با بیشترین مشارکت نمایندگان شایسته‌ای را وارد مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری کنند.

 

حجت‌الاسلام اوحدی با اشاره به این که راهبرد ما در انتخابات مشارکت حداکثری است، خاطرنشان کرد: انتخابات جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار ملت و پشتوانه‌ای در برابر بحران‌ها و همچنین مظهر حاکمیت و مردم سالاری دینی در ایران اسلامی است.

 

نامزدهای انتخاباتی از تخریب یکدیگر خودداری کنند

معاون تهذیب حوزه های علمیه استان مرکزی با تاکید بر این که نامزدهای انتخاباتی باید از تخریب یکدیگر خودداری کنند، گفت: نامزدهای انتخاباتی با ارائه راهکارها و برنامه‌هایشان در صدد اثبات خود باشند و نباید در مسیر تخریب و کوچک شمردن رقیب های خود گام بردارند.

 

حجت‌الاسلام اوحدی خاطر نشان کرد: مجریان، ناظران و دست‌اندرکاران انتخابات باید انتخابات پرشور، با اعتماد و اطمینان برای اقشار گوناگون مردم فراهم کنند و در راستای محیط سالم و آرام در ایام انتخابات تلاش کنند تا در نتیجه انتخابات ایران اسلامی الگویی برای سایر ملتها و کشورها باشد.

 

معاون تهذیب حوزه های علمیه استان مرکزی در ادامه با بیان این که مسؤولان  باید شور انتخاباتی را در بین مردم ایجاد کنند، خاطر نشان کرد: رسانه‌ها باید تمامی تلاش خود را به کار ببرند تا دور آتی انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز همانند انتخابات پیشین با حضور حداکثری مردم و با نشاط برگزار شود./842/302/ب3

 

ارسال نظرات