۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۳۱۶۴۳۷
مدیر حوزه های علمیه هرمزگان:

وظیفه کاندیداهای انتخاباتی تمکین در برابر قانون اساسی و نظام است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه هرمزگان گفت: کاندیداها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و اولین نکته هم تمکین در مقابل قانون اساسی و نظام است، هر کاندیدا چه در عرصه خبرگان و چه در مجلس شورای اسلامی با نیت انجام وظیفه و تکلیف پا به این عرصه گذاشته است و باید تابع به قوانین باشد.
حجت‌الاسلام مختاري

حجت الاسلام روح الله مختاری، مدیر حوزه های علمیه هرمزگان در گفت وگو  با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: دشمن به دنبال نفوذ در کشور و براندازی نظام است و از آن جایی که توان مواجهه نظامی را ندارد سعی کرده با به راه انداختن جنگ نرم، اعتقادات و فرهنگ اسلامی را تحت شعاع قرار دهد.

 

وی با تأکید بر اینکه مسؤولان نباید خودشان را سرگرم انتخابات کنند، افزود: مسؤولان باید در راستای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

 

مدیر حوزه های علمیه هرمزگان خطاب به کاندیداهای انتخابات تصریح کرد: کاندیداها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و اولین نکته هم تمکین در مقابل قانون اساسی و نظام است، هر کاندیدا چه در عرصه خبرگان و چه در مجلس شورای اسلامی با نیت انجام وظیفه و تکلیف پا به این عرصه گذاشته است و باید تابع به قوانین باشد.

 

حجت الاسلام مختاری با تأکید بر اینکه کاندیداها باید اخلاق انتخاباتی را رعایت و از  تخریب رقیب بپرهیزند، ابراز داشت: همه مردم با حضور حداکثری خود و هم تشویق دیگران برای حضور در انتخابات بار دیگر مشتی محکم بر دهان استکبار می زنند.

 

وی با بیان اینکه مردم باید آگاهانه انتخاب کنند، تصریح کرد: مردم فهیم ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی، باید مصلحت امروز کشور را در نظر بگیرند و بر اساس ملاک‌های امام راحل و مقام معظم رهبری، انتخابی اصلح داشته باشند.

 

مدیر حوزه های علمیه هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: امروز برای حل مشکلات اقتصادی کشور همه گروه‌ها و احزاب به این نتیجه رسیدند که تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور، اقتصاد مقاومتی است.

 

وی ادامه داد: برجام نمی تواند مشکلات اقتصادی کشور را حل کند، توجه به تولیدات داخلی و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، تنها راه برون رفت از مشکل اقتصادی است./851/302/ب2

ارسال نظرات