۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۳۱۶۴۶۱
شیخ نعیم قاسم:

رژیم صهیونیستی جرأت تعرض به لبنان ندارد

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که مقاومت در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری آمادگی مقابله با رژیم صهیونیستی را دارد.
حجت الاسلام شيخ نعيم قاسم، معاون دبيرکل حزب الله لبنان
 
  
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نعیم قاسم، معاون سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم گرامیداشت هشتمین سال شهادت عماد مغنیه، عباس الموسوی و شیخ راغب حرب از فرماندهان حزب الله که در منطقه طیردبا این کشور برگزار شد، گفت: مقاومت اسلامی در مدت زمان کوتاهی توانسته است به بسیاری از دستاوردهای ارزنده در سطح منطقه دست پیدا کند و موجب شکست رژیم ستمگر صهیونیستی شود.
 
وی افزود: آخرین شکست اسرائیل در برابر مقاومت به سال 2006 میلادی برمی گردد که این رژیم غاصب به شکست خود اعتراف کرد. تمام این پیروزی ها ناشی از در کنار هم بودن سه ضلع مثلث حمایت مردمی، ارتش و مقاومت است.
 
این روحانی لبنانی تاکید کرد: پیروزی های مقاومت تنها در عرصه نظامی نبوده بلکه در زمینه سیاسی، فرهنگ و اخلاقی نیز به پیروزی ها بزرگی دست پیدا کردیم. مقاومت نگذاشت که رژیم صهیونیستی، اشغالگری خود را به صورت رسمی و قانونی در مجامع بین المللی اعلام و تثبیت کند.
 
شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: مقاومت با شکست این رژیم غاصب، هیبت پوشالی آن را فروریخت چرا که سردمداران این رژیم مدعی بودند که ارتشی شکست ناپذیر در اختیار دارند. به یاری خداوند یک نهضت مستمر در جهان عرب و جهان اسلام برای مقابله با اندیشه صهیونیسم و رژیم ستمگر اسرائیل در حال شکل گیری است.
 
 
معاون نصرالله در پایان خاطر نشان کرد: با وجود مقاومت در منطقه، اسرائیل در آینده این منطقه جایگاهی ندارد. مقاومت پس از پایان یافتن هر جنگی با قدرت و تجربه بیشتری برای جنگ بعد آماده می شود و اگر رژیم صهیونیستی آتش جنگ جدیدی را بیفروزد شاهد امکانات جدید جنگی مقاومت خواهد بود. امروز مقاومت بیش از هر زمان دیگری آمادگی خود را به دست آورده است و اسرائیل نیز با توجه به این مساله از سال 2006 تاکنون جرأت تعرض به کشور لبنان را نداشته است./1321/ب902/د
ارسال نظرات