۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰
کد خبر: ۳۱۶۵۸۸
فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) تأکید کرد؛

لزوم دفاع از حریم اهل بیت و اندیشه علوی انقلاب در برابر هجمه استکبار

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام طیبی‌فر با اشاره به مجاهدت و رشادت‌های مدافعان حرم اهل بیت(ع) در سوریه و عراق گفت: همه روحانیان، دانشگاهیان، دانش‌پژهان و هر کسی که دست به قلم و تریبونی دارد، امروز باید از حریم اهل بیت(ع)، حریم انقلاب اسلامی و حریم شهدا دفاع کند.
حجت الاسلام حسين طيبي فر، فرمانده تيپ امام صادق(ع)

حجت الاسلام حسین طیبیفر، فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تبریک ولادت حضرت زینب(س) اظهار داشت: پیش‌بینی و طراحی دشمن این بود که با شهادت امام حسین‌(ع) در کربلا و اسارت اهل بیت(ع)، اندیشه علوی(ع) به فراموشی سپرده خواهد شد.

 

حجت الاسلام طیبیفر افزود: اگر این اندیشه در تاریخ مانده است، به دلیل عظمت مجاهدت‌هایی است که امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) انجام دادند؛ چنان که عقیله بنی‌هاشم همه چیز را از ناحیه خداوند متعال دانست و آن را جمیل و زیبا توصیف فرمود.

 

وی ابراز داشت: امام حسین(ع) در جلسات مختلف، اندیشه‌ علوی(ع) را که برای آن حرکت کرده بودند تبیین فرمودند و خطبه‌های غرای حضرت زینب(س) نیز می‌تواند برای همه ما در مقابل جریان‌های براندازانه این حرکت علوی(ع) سرمشق باشد.

 

فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) به مدافعان حریم حرم اهل بیت(ع) اشاره و خاطرنشان کرد: امروز نیز صدای حضرت زینب(س) از دمشق و از سوریه در مقابل بنی‌امیه شنیده می‌شود که دیروز پدر و برادر بزرگوارشان را به شهادت رساندند و امروز برای تخریب اندیشه‌ها و حرم ایشان اقدام کرده‌اند.

 

وی یادآور شد: شعار بسیجی‌های سوری و مدافعان حرم اهل بیت(ع) این است که همه ما زینبی هستیم و اندیشه زینبی داریم و از اندیشه علوی دفاع می‌کنیم؛ بنابراین اگر امروز رزمندگان اسلام در چهارگوشه دنیا به پا خواسته‌اند و از حریم اهل بیت(ع) دفاع می‌کنند، برای این است که اندیشه حضرت زینب(س) به فراموشی سپرده نشود.

 

حجت الاسلام طیبیفر به مجاهدت‌ و شهادت مدافعان حرم اشاره کرد و گفت: امروز مشتشارانی که برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) حضور پیدا کرده‌اند و جمعی از آنها نیز به شهادت رسیده‌اند، با عشق به اهل بیت(ع) در آنجا حضور پیدا کرده‌اند.

 

وی تأکید کرد: در حال حاضر مرزهای جمهوری اسلامی فراتر از گذشته است و اگر امروز فرزندان انقلاب به صورت مشتشار در سوریه و عراق حضور پیدا می‌کنند؛ در واقع از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند؛ همان گونه که رهبر معظم انقلاب در دیدار خانواده‌های معظم شهدا فرمودند «اگر امروز فرزندان انقلاب در سوریه و عراق جلو دشمنان نمی‌ایستادند، ما در کردستان و همدان می‌بایست در مقابل دشمن بایستیم».

 

فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) تصریح کرد: نکته‌ای که مردم در رابطه با شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) باید بدانند، این است که داعش و گروه‌های تکفیری، حربه ساخته شده استکبار و استعمار برای مقابله با جمهوری اسلامی بود و دفاع جانانه فرزندان اسلام و انقلاب اعم از سوری، عراقی، افغانی، لبنانی و ایرانی، دفاع از کشورهای اسلامی به‌ویژه جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی گفت: امیداواریم ملت ایران، عظمت شهدای مدافع حرم را بدانند و حرکت حضرت زینب(س) را درک کنند؛ زیرا تبلیغات خطرناک بنی‌امیه‌ای آن دوران در حال حاضر نیز علیه اندیشه علوی(ع)، انقلاب اسلامی و ملت ایران ادامه دارد و امروز نیز نیاز به تبلیغ، بیدارسازی و روشنگری زینبی(س) است.

 

حجت الاسلام طیبیفر افزود: همه روحانیان، دانشگاهیان، دانش‌پژهان و هر کسی که دست به قلم و تریبونی دارد، امروز باید فریاد حضرت زینب(س) در مقابل استکبار جهانی را به گوش جهانیان برساند و از حریم اهل بیت(ع)، حریم انقلاب اسلامی و حریم شهدا دفاع کند./908/ت302/ی

ارسال نظرات