۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۳۱۶۶۱۶
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی:

زنده نگه‌داشتن یاد شهدا زنده نگه‌داشتن حق و حقیقت است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان این که زنده نگه‌داشتن یاد شهدا، زنده نگه‌داشتن حق و حقیقت است، گفت: برگزاری یادواره های شهدا یادآور اوج عزت و اقتدار شهدای بزرگ ایران اسلامی و نشانگر قدرت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
حجت‌الاسلام هنرمند مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مرکزي

حجت‌الاسلام حسن هنرمند، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با بیان این که شهدا با تقدم جان خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند، اظهار داشت: شهدای ایران اسلامی با فداکاری و ایثار در راه نظام و انقلاب از جان خود گذشتند تا از استقلال، آزادی و اسلام محافظت کنند.

 

برگزاری یادواره های شهدا یادآور اوج عزت و اقتدار 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان این که زنده نگه‌داشتن یاد شهدا، زنده نگه‌داشتن حق و حقیقت است، گفت: برگزاری یادواره های شهدا یادآور اوج عزت و اقتدار شهدای بزرگ ایران اسلامی و نشانگر قدرت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

حجت‌الاسلام هنرمند شهدای هشت سال دفاع مقدس را  نماد قدرت و مظهر اقتدار ایران اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: شهدای والامقام ایران اسلامی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی با روحیه ای خاص و جانانه در برابر دشمنان ایستادگی کردند و عزت و سربلندی را برای کشور به ارمغان آوردند.

 

ضرورت تداوم راه شهدا از سوی مردم و مسؤولان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان این که امروز تمامی موفقیت های کشور به برکت خون پاک شهدای انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم و مسؤولان باید تداوم راه شهدا  یک ضرورت مهم بدانند و در هر زمان راه و مسیر این بزرگان را ادامه دهند.

 

حجت‌الاسلام هنرمند با اشاره به این که خداوند متعال در آیات قرآن کریم از جمله آیه 26 و 27 سوره یاسین شهیدان را تکریم می‌کند، اظهار داشت: شهدا عزت و سربلندی ایران اسلامی را در دنیا محقق کردند و امروز امنیت حاکم در جامعه محصول  فداکاری و اخلاص شهدا است.

 

خانواده های شهدا بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب و ملت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان به این که، شهدا ضامن پیروزی و سعادت ملت بزرگ ایران اسلامی هستند خاطر نشان کرد: امروز موفقیت ها، اقتدار و عزتمندی ایران اسلامی در عرصه بین المللی مرهون خون شهید و صبر خانواده معظم شهدا است.

 

حجت‌الاسلام هنرمند خانواده های شهدا را یکی از بزرگ ترین نعمت‌های الهی دانست و بیان کرد: خانواده های بزرگ و محترم شهدا و بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب و ملت و همجنین  چشم و چراغ ملت هستند.

 

بیش از هزار و 400 مقبره شهدا در گلزار شهدای اراک وجود دارد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با تاکید بر این که در ایران اسلامی مردم و مسؤولان باید نسبت به ادای احترام و سرکشی به خانواده شهدا اهتمام ورزند، گفت: سختی‌ها که خانواده معظم شهدا تحمل کردند از عهده هیچ کس غیر از خود آنها بر نمی‌آمد و این بزرگان دین بزرگی بر گردن تمامی ملت ایران اسلامی دارند.

 

حجت‌الاسلام هنرمند  در ادامه با اشاره به این که بیش از هزار و 400 مقبره شهدا در گلزار شهدای شهرستان اراک وجود دارد، خاطر نشان کرد: تعداد مقبره های گلزار شهدای شهرستان اراک از آمار مجموع شهدای برخی استان های کشور بالاتر است و گلزار شهدای اراک سرمایه گرانبهایی برای مردم این شهر است که باید بیش از پیش مورد توجه مسؤولان باشد.

 

شایان ذکر است، استان مرکزی 6 هزار و 300 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است./842/303/ب2

ارسال نظرات