۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۳۱۶۶۷۷
حجت‌الاسلام رهنمایی:

فتنه اکبر تجمیع واقعی ناکثین، قاسطین و مارقین خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه عمیه قم «حادثه کربلا» را محصول «تجمیع ناکثین و قاسطین و مارقین» دانست و با بیان این‌که «فتنه 88 نمودی از تجمیع ناکثین و قاسطین و مارقین است»، خاطرنشان کرد: اما در فتنه اکبر، تجمیع واقعی آن‌ها خواهد بود.
فتنه اکبر تجمیع واقعی ناکثین، قاسطین و مارقین خواهد بود
حجت‌الاسلام سید احمد رهنمایی، عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، شرایط حال حاضر کشور ایران اسلامی را این‌گونه توصیف کرد: هرچند ممکن است برخی شرایط فعلی کشور را شبیه جنگ جمل بدانند اما من معتقدم شرایط بسیار سخت‌تر و پیچیده‌تر از جنگ جمل است.
 
وی افزود: «فتنه اکبر»ی که دلسوزان نسبت به وقوع آن هشدار دادند، محصول جنگ جمل، صفین و نهروان خواهد بود؛ خشکه‌مقدس‌های مارقین‌صفتی داریم که منتظر فرصت هستند تا قربه الی الله یک چوب و سنگی به انقلاب بزنند. از طرفی در داخل ناکثینی هستند و هم‌چنین قاسطین هم در غرب نشستند و منتظرند فضا مساعد شود تا بیایند فتنه دیگری به پا کنند.
 
استاد حوزه عمیه قم «حادثه کربلا» را محصول «تجمیع ناکثین و قاسطین و مارقین» دانست و با بیان این‌که «فتنه 88 نمودی از تجمیع ناکثین و قاسطین و مارقین است»، خاطرنشان کرد: اما در فتنه اکبر، تجمیع واقعی آن‌ها خواهد بود همان‌طور که به فرموده مقام معظم رهبری، فتنه 88 نظام و مردم را واکسینه کرد و بیدار شدیم، دشمنان نیز فهمیدند در آینده چگونه عمل کنند و حربه‌هایشان را برنده‌‎تر خواهند کرد.
 
عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، «رسانه‌ها و تبلیغ چهره به چهره» را دو عامل بسیار مهمی توصیف کرد که اگر خوب فعالیت کنند بسیاری از آثار تجمیع فتنه‌گران را خنثی می‌کنند.
 
وی ابراز داشت: مسؤولیت رسانه به خصوص رسانه حوزی بسیار سنگین است و خیلی باید هوشیارانه حضور داشته باشد. همچنین ما وظیفه داریم تا با مقاله، کتاب، سخنرانی، بحث و کلاس همان مسیری که تاکنون پیش رویمان باز کردند را ادامه دهیم.
 
استاد حوزه علمیه قم اظهار داشت: با آگاهی مردم و حضور پرشور در انتخابات و انتخاب افراد شایسته، دشمن با ناامیدی از همان دری که آمده است فرار می‌کند.
 
وی با اشاره به قدرت معنوی جمهوری اسلامی گفت: قدرت نرمی در ایران داریم که هیچ‌کس این قدرت را ندارد و مخصوص جمهوری اسلامی ایران است. این قدرت همان قدرت معنویت است که از جان بر می‌آید و لاجرم بر جان نفوذ می‌کند. نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و واکنش خیلی‌ها در دنیا را ببینید تا متوجه این قدرت نرم بشوید.
 
حجت‌الاسلام رهنمایی به سخنان تحلیل‌گر و روزنامه‌نگار برجسته مصری اشاره کرد و گفت: بی‌خود نیست حسنین هیکل می‌گوید ایران در طول تاریخ دو بار سواحل مدیترانه را فتح کرد؛ یک‌بار در عصر هخامنشیان با لشکرکشی نظامی و بار دیگر در عصر جمهوری اسلامی ایران با قدرت ولایت فقیه.
 
وی بیان داشت: این قدرت را هیچ کس ندارد و دشمن حالاها حالاها باید حسرت به دل بماند. حالا ببینید قدرت امام زمان(ع) چه قدرتی خواهد بود. /845/ت302/ج
ارسال نظرات