۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۳۱۶۹۶۲
مدیر کل دفتر بازرسی استانداری کرمانشاه خبر داد؛

تعیین 31 قاضی مورد اعتماد در استان برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل دفتر بازرسی استانداری کرمانشاه مسؤولیت بازرسان انتخاباتی را سنگین توصیف کرد و گفت: برای برخورد با تخلفات انتخاباتی در استان 31 قاضی خوشنام تعیین شده است.
حجت الاسلام عبدالله عزيزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جلسه توجیهی و هماهنگی بازرسان انتخابات پیش از ظهر امروز در محل تالار شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام عبدالله عزیزی، مدیر کل دفتر بازرسی استانداری کرمانشاه با حضور در این مراسم، اظهار داشت: برگزاری بی‌حاشیه انتخابات‌های پیش رو با حضور پرشور و شکوهمند مردم در پای صندوق‌های رأی مستلزم جدیت و مسؤولیت پذیری بازرسان و مسؤولان انتخاباتی است.

 

مدیر کل دفتر بازرسی انتخابات استانداری کرمانشاه ادامه داد: مطابق قانون جمهوری اسلامی ایران سرنوشت کشور با آرای مردم تعیین شده و صحت و اجرای قانونمند این انتخابات بر عهده وزارت کشور است.

 

دبیر هیأت بازرسی انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: وزارت کشور از طریق بازرسان بر این فرآیند نظارت داشته و وظیفه سنگینی بر عهده این بازرسان قرار دارد، رعایت همه جوانب قانونی در برگزاری انتخابات بر عهده این بازرسان است.

 

وی بیان داشت: بازرسان در تمام مراحل و فرآیند انتخابات نظارت داشته و نظارت آن ها محدود به روز انتخابات نیست، هرگونه تخلف در این پروسه باید با برخورد قاطع روبه‌رو شود.

 

حجت‌الاسلام عزیزی خاطرنشان کرد: برای برخورد با متخلفان انتخاباتی 31 قاضی سرشناس و خوشنام در استان تعیین شده که متخلفان از سوی بازرسان وزارت کشور به این قاضی ها ارجاع داده می‌شوند.

 

مدیر کل دفتر بازرسی استانداری کرمانشاه تأکید کرد: بازرسان وزارت کشور نباید با کاندیداها نسبتی داشته باشند و در صورت مشاهده چنین مواردی بازرس از سمت خود خذف می شود.

 

وی در پایان افزود: برای هر شعبه ثابت و سیار اخذ رأی یک بازرس از وزارت کشور قرار داده شده که در راستای انجام کامل وظایف خود از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد تا انتخابات پیش رو بدون کوچک‌ترین تخلفی برگزار شده و صحت و سلامت انتخابات مورد تأیید قرار گیرد./857/203/ب2

ارسال نظرات