۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۳۱۷۰۸۹
نماینده ولی فقیه در عراق تأکید کرد؛

ضرورت حضور گسترده در انتخابات و انتخاب فرد اصلح/ اسلام، ولی فقیه و مردم انقلاب را بیمه کردند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در عراق انتخابات پیش رو را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: این دوره از انتخابات با توجه به شرایطی که بر دنیا حاکم شده است و آمریکا و غرب در همه نقشه های خود شکست خورده و به حربه نفوذ روی آورده اند بسیار مهم است.
انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در عراق، شب گذشته در دومین همایش نسل سوم انقلاب، پرچمدار دفاع از آرمان های امام و انقلاب و یادبود شهدای مدافع حرم در مسجد فقیه سبزواری گفت: انقلاب اسلامی ایران تأکید بر اصالت اسلام بود.

 

وی با اشاره به انقلاب های مختلف و وابستگی آن ها به استبداد اظهار کرد: الجزایر یک میلیون نفر در راه انقلاب کشته شدند و انقلاب برتر شناخته شد اما بعد از پیروزی انقلاب مستعمرانی مانند فرانسه برنامه های آن ها را رقم می زند و هنوز هم موقعیت بالایی دارند.

 

عدم پایبندی به اسلام موجب انحراف کشور می شود

آیت الله حسینی با بیان این که در مشروطه به دلیل این که تأکید بر اصالت اسلام نبود، به جایی نرسید، خاطرنشان کرد:این انقلاب ها که می خواستند شاه باشد اما اسلام به تمامیت در آن ها اجرا نشود به جایی نرسید.

 

نماینده ولی فقیه در عراق اسلام، ولی فقیه و مردم را موجب بیمه شدن انقلاب دانست و تصریح کرد:امام تأکید فراوان بر اسلام ناب محمدی داشتند و با وجود این که برخی از رجال بزرگ حکومت اسلام را قابل پیاده شدن نمی دانستند، امام تأکید بر اسلام داشت.

 

وی افزود: امام خمینی نام کشور را جمهوری اسلامی نهاد که این معنی است که جمهور و عامه مردم بر اسلام معتقد دارند و اسلام را پیاده می کنند و از دولت نیز همین انتظار را دارند.

 

آیت الله حسینی با بیان این که پیامبر اکرم(ص) اسلام را در درون و باور مردم ایجاد کرد، ابراز کرد: در انقلاب اسلامی ایران مردم سالاری دینی یعنی اسلام در تحقق دین صورت گرفته است.

 

نماینده ولی فقیه در عراق با اشاره به این که قانون اساسی برا اساس اسلام است، اظهار کرد: در اصل چهارم قانون اساسی بر این امر تأکید شده است که در هر اصلی در اجرا با اسلام منافات داشته باشد تقدم بر اسلام است و شورای نگهبان نیز نظارت دارد تا قوانینی که به تصویب می رسد منافاتی با اسلام نداشته باشد.

 

وی عدم پایبندی به اسلام را موجب انحراف کشور دانست و گفت: اگر در کشور اسلام ریشه نداشت، آن قدر به بی راهه می رفت که اسلامی باقی نمی ماند و گرایش های مختلف اسلام را به انحراف می کشیدند.

 

ولی فقیه یکی از رموز پایداری انقلاب است

آیت الله حسینی ولی فقیه را یکی از رموز پایداری انقلاب عنوان و خاطرنشان کرد: در این 37 سال با وجود این همه چپ گرایی و راست گرایی و اندیشه های مختلف  اگر امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب نبود، چیزی از اسلام باقی نمی ماند و حتی ممکن بود جنگ داخلی شود و انقلاب گرفتار موج های خطرناک شود.

 

نماینده ولی فقیه در عراق به ویژگی های رهبری که از دیدگاه امام صادق(ع) باید مقتدا و مقلط باشد، اشاره و بیان کرد: رهبری که اراده قوی دارد و این اراده در راستای دین انجام می شود، در برابر هوا و هوس می ایستد و مطیع امر خدا است به این فرد باید مقتدا کرد.

 

مردم به اسلام با معرفت گرایش دارند/ ملت جمهوری اسلامی ایران ملت وفادار است

وی ملت جمهوری اسلامی ایران را ملت وفادار دانست و اظهار کرد: مردم در زمان امیرالمومنین(ع) و امام حسین(ع) وفا نداشتند که اگر وفادا بودند، حضرت حکومتی تشکیل می دادند که پیشرفت دنیا و آخرت در آن بود اما ملت ایران وفادار بودند و بر بیعت استمرار می ماندند.

 

آیت الله حسینی با اشاره به رشد در عرصه های مختلف نسبت به سال های نخستین پیروزی انقلاب، ابراز کرد: با وجود فشارها، تحریم ها و تهدید های بسیار در این سال ها در عرصه های مختلف رشد داشته ایم.

 

نماینده ولی فقیه در عراق افزود: خط مشی ها نسبت به سال های نخست انقلاب مشخص است و مردم با احساسات به به اسلام تمسک داشتند اما در حال حاضر مردم به اسلام با معرفت گرایش دارند و اگر مشکلی برای انقلاب پیش آید، بشتر از زمان جنگ تحمیلی در صحنه حضور خواهد داشت.

 

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، بیان کرد: جوانان با انگیزه و با ایمان فراوان هستند و با وجود تفکر دینی و مذهبی از نظر کمیت و کیفیت برتری دارند که این از امتیازهای این کشور است که باید به آن دقت شود.

 

انزجار کشوهای منطقه از آمریکا و متحدانش و گرایش به انقلاب اسلامی ایران

نماینده ولی فقیه در عراق به تنفر کشورهای مختلف از آمریکا و عربستان سعودی اشاره و بیان کرد: آمریکا به کشورهای مختلف از جمله افغانستان و عراق لشکر کشی کرداما نتوانست آن ها را حفظ کند و مردم ضد آمریکایی شدند و به انقلاب اسلامی ایران متمایل شدند.

 

وی افزود: زمانی در سوریه محافظه کارانه علیه آمریکا صحبت می شد  اما اکنون با جرأت بر علیه آمریکا و عربستان صحبت می شود.

 

آیت الله حسینی با بیان این که آمریکا با رفتار خود آبرو خود و نوکرهای خود را برد، گفت: آمریکا در باطلاق قرار دارد و متحیر است که چه کند و آبرو نوکرهای خود را از جمله عربستان، اردن و ترکیه  را برده است و عربستان در دیدگاه مسلمانان جهان سقوط کرده است و دنیا از وهابیت متنفر است.

 

نماینده ولی فقیه در عراق به گرایش مردم کشورهای منطقه به انقلاب اسلامی ایران اشاره و خاطرنشان کرد: در عراق و افغانستان موجی از گرایش به ولایت مشاهده می شود و مدارس بسیاری در شهرهای مختلف عراق به نام امام خمینی وجود دارد.

 

نقشه نفوذ  از حربه های آمریکا در برابر جمهوری اسلامی ایران

وی نقشه نفوذ را از حربه های آمریکا بیان و اظهار کرد: آمریکا دست بردار نیست و وقتی در جنگ شکست خورد؛ پرونده های روی میز را جرأت نکرد،اعمال کند و هر جا را که فتح کرد، انقلاب اسلامی ایران حضور و انقلاب در آن ها گسترش یافت بنابراین در پی نفوذ است.

 

آیت الله حسینی به نقشه های دشمن برای نفوذ اشاره و تصریح کرد: استفاده از مهره های مخفی خود، استفاده از کسانی که دارای نفس ضعیف هستند و با تهدید و تطمیع و فضاسازی سیاسی تهیج کننده در اندیشه ها و پیشبرد اهداف دشمن کمک می کنند و نیز استفاده از افراد ساده لوح که پلی برای نفود آن ها به کشور باشد از جمله راهکارهای دشمن برای نفوذ است.

 

نماینده ولی فقیه در عراق خاطرنشان کرد: هر چه ما قدرتمند تر باشیم حرص، بغض و کینه دشمن بیشتر است و اگر چه در ظاهر لبخند می زنند در باطن با بغض و کینه است.

 

ضرورت حضور گسترده در انتخابات و انتخاب فرد اصلح

آیت الله حسینی انتخابات پیش رو را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: این دوره از انتخابات با توجه به شرایطی که بر دنیا حاکم شده است و آمریکا و غرب در همه نقشه های خود شکست خورده و به حربه نفوذ روی آورده اند بسیار مهم است.وی انتخابات را مانور مستند و سند موجود عنوان و بیان کرد: انتخابات فرصتی برای مانور عمومی است که باید به صورت گسترده حضور یافت.

 

آیت الله حسینی به حضور در انتخابات و انتخاب اصلح تأکید و ابراز کرد: انتخاب فرد اصلح حکم دین و عقل است که باید با مشارکت و دقت در انتخاب دشمن را مأیوس کرد./1310/201/ب3

ارسال نظرات