۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۳۱۷۳۶۷
امام جمعه عجب شیر:

انتخابات حصار امنیت کشور است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام شربیانی گفت: انتخابات در حقیقت عامل قرار گیری کشور در حصار امنیت و اقتدار است تا دشمنان قصد و تخیل تعرض را به انقلاب نداشته باشند.
حجت الاسلام محمود شربياني، امام جمعه عجب شير

حجت الاسلام محمود شربیانی، امام جمعه عجب شیر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به اهمیت انتخابات پیش روی مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، اظهار داشت: انتخابات برای تمام ملت ایران است.

 

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبری در رابطه با انتخابات، ابراز داشت: حضور در انتخابات در حقیقت یک نوع ابراز علاقه به نظام اسلامی و انقلاب است، هر کس در انتخابات حضور پیدا کند در حقیقت نظام را قبول داشته و به آن اعتقاد دارد.

 

امام جمعه عجب شیر ادامه داد: حتی کسانی که نظام را قبول ندارند، برای حفظ کشور و ثبات و امنیت در انتخابات شرکت کنند، به فرموده رهبری انتخابات برای رهبری نیست، انتخابات متعلق به ایران اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است، از این رو همه باید بیایند در انتخابات شرکت کنند.

 

وی با بیان این‌که شرکت در انتخابات آبروی نظام جمهوری اسلامی، اسلام، ملت ایران و کشور است، گفت: انتخابات در حقیقت عامل قرار گیری کشور در حصار امنیت و اقتدار است تا دشمنان قصد و تخیل تعرض را به انقلاب نداشته باشند.


وی انتخابات را عامل حفظ آرامش و امنیت دانست و ابراز داشت: امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون حضور ملت در صحنه و پیرو رهبری هستیم، اگر ملت در صحنه نبود و از رهبری حمایت نمی کرد امروز کشور ما نیز با دیگر کشورهای منطقه تفاوتی نداشت.

 

حجت الاسلام شربیانی با اشاره به اهمیت بالای انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو، افزود: همه سعی کنند درست انتخاب کنند، در انتخابات باید مردم به کسانی رأی دهند که اصلح بوده و به نظام، انقلاب و رهبری اعتقاد دارند.

 

وی با بیان این‌که شاخص های انقلابی گری خیلی مهم است و باید در مصداق شناسی و تشخیص مصداق اصلح دقت کرد، ابراز داشت: شاخص های انقلابی گری را درست پیدا کنیم، یکی از مهم ترین ملاک های انتخاب انقلابی بودن کاندیدا است.

 

امام جمعه عجب شیر با تأکید بر حضور حداکثری در انتخابات، افزود: در وهله اول حضور حداکثری ملت در انتخابات است، ملت باید هوشیار باشند و با حضور خود در انتخابات نگذارند تا دشمن حتی فکر ضربه و ایجاد نا امنی در کشور را در ذهن بپروراند.


وی کشور ایران را نمونه بارز حکومت مردم سالاری دانست و اظهار داشت: انتخابات بهترین علائم و نشانه های دموکراسی و مردم سالاری در کشور است.


وی انتخابات را عامل ثبات و اقتدار کشور عنوان و تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی، ملت ایران با حضور پر شور خود در انتخابات های مختلف، این نظام را حفظ کردند تا دشمن دندان طمع خود را از این ملت و کشور دور اندازد.


امام جمعه عجب شیر حضور مردم در انتخابات را حمایت از نظام و ارزش ها عنوان و تأکید کرد: شرکت مردم در انتخابات حمایت از انقلاب و نظام اسلامی است، دشمن از حضور مردم و در صحنه بودن ملت ایران هراسان است.


حجت الاسلام شربیانی انتخابات را معیار نگرش دوست و دشمن خواند و افزود: دشمن نظاره گر است تا ببیند آیا حضور مردم پر شور بوده یا برعکس، حضور کم مردم مطمئنا استکبار جهانی و دشمن را برای ضربه زدند و ایجاد ناامنی جسور خواهد کرد./854/302/ب3

ارسال نظرات