۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۸
کد خبر: ۳۱۷۴۶۳
زاکانی:

حضور حداکثری و انتخاب نمایندگان اصلح سدی در برابر نفوذ دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز زمانی که رهبر معظم انقلاب امر نفوذ را بیان می‌کنند بدین معنا است که دشمنان از طرق مختلف و به وسیله نیروی‌های درونی کشور در صدد نفوذ هستند و ما باید در امر انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی با حضوری حداکثری و انتخابی درست از تحقق اهداف آنان جلوگیری کنیم.
عليرضا زاکاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شامگاه 29 بهمن در نشست بصیرت افزایی انتخاباتی که با حضور نخبگان فرهنگی و سیاسی در حسینه اثنی عشری شهرری برگزار شد، گفت: ما از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز یک تغییر و تحولی را در سطح جهان، منطقه و داخل کشور مشاهده می‎کنیم.

 

زاکانی با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی جهان به دو گروه سلطهپذیر و سلطه‌گر تقسیم می‌شد و با پیروزی انقلاب اسلامی پایهگذاری گروه سوم که سلطه ستیز بود نهاده شد، بیان داشت: امروز پس از گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی ما قطب مسلمین و مستضعفین را در جهان داریم.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امام راحل با طرح اسلام ناب محمدی(ص) گروه سوم را در برابر اسلام آمریکایی و متحجرانه پایه‌گذاری کرد، گفت: امروز بعد از 37 سال اسلام متحجر تکفیری و اسلام سکولار در بدترین وضعیت به سر می‌برند و امروز ما شاهد بیداری اسلامی و گسترش آن در منطقه هستیم و این تحول نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

 

وی با اشاره به بیان رهبری که فرمودند انقلاب اسلامی 5 دوره دارد که شامل انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه و تمدن اسلامی است، ابراز کرد: ما هنوز در دوره ساختن دولت و جامعه اسلامی هستیم؛ مشکلات و شرایط امروز جامعه ما به دلیل عدم توجه به پیام انقلاب و غفلت در تحقق اهداف انقلاب است به همین سبب ما در میانه راه قرار داریم.

 

زاکانی با اشاره به چهار مؤلفه اختصاصی قدرت در کشور، گفت: برخورداری از الطاف خاص خداوند و پیامبر(ص) به کشور ایران، منطق اسلام، هدایت و اراده مستمر و وجود مردم از مهمترین مولفه‌های قدرت در کشور ایران به شمار می‌روند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیان امام راحل که فرمودند از صدر اسلام تا به امروز چنین مردمی وجود نداشتند، عنوان کرد: حضور مردم در همه مراحل انقلاب بسیار مقتنم و با ارزش است و این به معنی استمرار و بقای انقلاب اسلامی خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه ما امروز در کشور با دو گروه مسؤول روبه‌رو هستیم، اظهار داشت: گروهی در جایگاهی ایستاده‌اند که نوع نگاه آنان طوری است که آن سه دسته بندی سلطه‌گر، سلطه پذیر و سلطه ستیز را باور ندارند و آن دسته بندی که اسلام آمریکایی و اسلام حقیقی را از هم تفکیک می‌کند را قبول ندارند و اساس حرکت آنان به سمتی است که کشور ما را به عنوان بخشی از جامعه جهانی همراه با نظام سلطه و بازیگران صحنه جهان و منطقه قرار می‌دهند.

 

زاکانی ادامه داد: دسته دیگر گروهی است که همان باور انقلاب را دنبال می‌کنند اما گروه قبلی دنبال کدخدا است تا با او معاشرت کند و نظر اینان با نظرات امام راحل و رهبرمعظم انقلاب متفاوت است.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز ما در آستانه انتخاباتی هستیم که سرنوشت مردم ما را رغم خواهد زد، ابراز کرد: دشمنان از همان آغاز پیروزی انقلاب از طریق جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی، و ایجاد و برنامه ریزی فتنه 88 و غیره، اهداف خود را در راستای براندازی نظام قرار داده‌اند.

 

وی افزود: امروز زمانی که رهبر معظم انقلاب امر نفوذ را بیان می‌کنند بدین معنا است که دشمنان از طرق مختلف و  به وسیله نیروی‌های درونی کشور در صدد نفوذ هستند و ما باید در امر انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی با حضوری حداکثری و انتخابی درست تحقق اهداف آنان را منعدم کنیم.

 

زاکانی در پایان خاطر نشان کرد: امروز دشمنان برای منحرف کردن اذهان عمومی در انتخابات اصلح مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی سرمایه گذاری و برنامه ریزی جدی کرده‌اند تا بتوانند مسیر انقلاب را تغییر دهند اما ذهی خیال باطل که مردم با حضور خود و انتخاب نمایندگان اصلح داغ این آرزو را بر دل آنان قرار خواهند داد./813/202/ب2

ارسال نظرات