۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۳۱۷۴۸۰
رییس بنیاد تاریخ پژوهی:

مردم اجازه ندهند خودباختگان و سازشکاران به مجلس راه یابند

خبرگزاری رسا ـ رییس بنیاد تاریخ پژوهی با بیان این‌که دشمنان می‌خواهند عناصر خودباخته و سازش‌طلب را وارد مجلس کنند، گفت: جریانی که می‌خواهد در مجلس شورای اسلامی یا مجلس خبرگان نفوذ کند دنبال این است که ملت ایران را به ذلت و اسارت بکشد و کاپیتولاسیون را در کشور حاکم کند.
حجت الاسلام سيد حميد روحاني مورخ انقلاب اسلامي حجت الاسلام سيد حميد روحاني مورخ انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،  حجت الاسلام سید حمید روحانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران، با موضوع دیدگاه امام خمینی‌(ره) و مقام معظم رهبری درباره انتخابات سخنان خود را ایراد کرد و خطاب به مروجان و مدافعان اسلام آمریکایی و ارتجاعی طرفدار سازش و کرنش تاکید کرد که هرگز نمی‌توانند انقلاب اسلامی را از بین ببرند.

 

رییس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی در ابتدای سخنان خود با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه، گفت: پیام ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن و پیام مدافعان حرم که در جنگ حق علیه باطل حضور دارند این بود که عهدی را که با رهبر معظم انقلاب بسته‌اند گسستنی نیست.

 

 

راه ملت ایران از انقلاب اسلامی جدایی‌ناپذیر است

وی با تأکید بر این‌که عدم ارتباط با ستمکاران اصلی از اصول مذهب شیعه و ساز‌ش ناپذیری راه امام حسین‌(ع) است، افزود: ملت ایران به آمریکای جهانخوار پیام دادند که مطمئن باشد این ملت تا روزی که استکبار آمریکا را مانند شوروی به نابودی نکشاند و از میان نبرد، دست از مبارزه با این مستکبر و جنایتکار بر نمی‌دارد.

 

 

حجت‌الاسلام روحانی با بیان این‌که راه ملت ایران از انقلاب جدایی‌ناپذیر است، گفت: ملت ایران در روز 22 بهمن رفراندومی انجام داد و رسالت خود را در انزجار و تنفر از آمریکا اعلام کرد و به درستی روشن ساخت که نه ار زوی لج‌بازی و کینه‌ورزی بلکه با الهام از مکتب قرآن نمی‌تواند با استکبار جهانی و شیطان بزرگ سازش کند.

 

 

وی در ادامه با اشاره به سخن برخی که می‌گویند چه فرقی بین آمریکا، روسیه و چین و سایر دولت‌ها است، این افراد را بی‌اطلاع از اسلام و فقه شیعه خواند و گفت:‌ در مکتب اسلام دو نوع کافر داریم، کافر حربی و کافر غیرحربی، با کافر غیرحربی می‌توان پیمان بست و ارتباط داشت اما با کافر حربی هرگز نمی‌توان.

 

 

امکان سازش با آمریکای جنایتکار وجود ندارد

این مورخ انقلاب تصریح کرد: با آمریکا که از هیچ توطئه‌ای برای سرکوب مسلمانان کوتاهی نمی‌کند و طی سال گذشته حدود 315 هزار بمب بر سر مسلمانان ریخته است و در کنگره برای مبارزه با اسلام و انقلاب اسلامی بودجه تعیین می‌کند، مخالف بشریت، قرآن و اسلام است نمی‌توان سازش کرد و ارتباط داشت.

 

 

وی با بیان این‌که استکبار جهانی برای نفوذ در کشور سدهایی را پیش‌روی خود می‌بینند و احساس می‌کنند تا این سدها وجود دارد عوامل آمریکا نمی‌توانند اسلام را در کشور ایران از بین ببرند، اظهار داشت: اولین سد رهبر معظم انقلاب است که مانند کوهی استوار در برابر نقشه‌ها و توطئه‌های آنان ایستاده است.

 

 

ایستادگی رهبر انقلاب در برابر رفاه‌طلبان و ویژه‌خواران

حجت‌الاسلام روحانی افزود: رهبر معظم انقلاب در برابر نقشه‌های آمریکا ایستاده و نقشه‌های او را افشا و برملا می‌کند و نیز در برابر تفکر سرمایه‌داری و اشرافی‌گری و رفاه‌طلبان بی‌دردی که می‌خواهند امتیاز ویژه‌ای داشته باشند و اگر جرمی و جنایتی از نور چشمی‌هایشان اتفاق افتاد نباید مجازات شوند، ایستاده است.

 

 

پژوهشگر و مورخ انقلاب اسلامی همچنین ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در برابر کسانی که فتنه‌گر هستند و می‌خواهند نظام جمهوری اسلامی را بشکنند و نیز در برابر سازش‌کارانی که می‌خواهند آرمان‌های انقلاب را کنار بزنند یک تنه ایستاده‌اند.

 

 

وی از شورای نگهبان، اصول و آرمان‌های انقلاب، نیروهای انقلابی و بسیجی و مجلس شورای اسلامی به عنوان سدهای دیگر در عدم تحقق نیت شیطانی آمریکا نام برد و گفت: امروز شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی مانند سدی استوار اجازه نمی‌دهند قانون شکنی‌ها و فزون‌خواهی‌ها در جامعه تحقق پیدا کند.

 

 

حجت‌الاسلام روحانی هشدار داد: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند که در انتخابات آینده عوامل و عناصر فریبکار، خودباخته و طرفدار سازش با استکبار جهانی را در مجلس شورای اسلامی وارد کنند، از این‌رو با همه قدرت در صحنه آمده‌اند و تبلیغات می‌کنند تا به این هدف ننگین خود برسند.

 

 

اجازه ندهید وطن‌فروشان در رأس کار قرار گیرند

وی خطاب به کسانی که به نظام اسلامی ایمان و به اسلام اعتقادی ندارند، گفت: این جریانی که می‌خواهد در مجلس شورای اسلامی یا مجلس خبرگان نفوذ کند دنبال این است که ملت ایران را به ذلت و اسارت بکشد و کاپیتالاسیون را در کشور حاکم کند؛ شما که به وطن، عزت و ناموس خود پایبند هستید اجازه ندهید کسانی که می‌خواهند کشور را تسلیم آمریکا کنند، در رأس کار قرار گیرند.

 

 

وی با بیان این‌که کسانی باید به مجلس راه یابند که از اسلام آمریکایی تبری جویند، به مردم و رفع مشکلات مردم فکر کنند و برای رفع بیکاری و مشکلات مسکن دلسوز باشند و احساس مسؤولیت کنند، گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند که مردم کسی را ترجیح دهند که معتقد به آرمان‌های انقلاب و زمینه‌ساز عزت برای کشور باشند.

 

 

حجت‌الاسلام روحانی ادامه داد: مقام معظم رهبری هشدار می‌دهند و می‌فرمایند که فردی را برای حضور در مجلس انتخاب کنید که معتقد به منافع ملی باشد و بداند که ملت ایران توانایی بسیار بالایی دارد؛ به کسی رأی دهید که معتقد به توانایی ملی باشد و جمله امام راحل را که فرمودند ما می‌توانیم، فراموش نکند./920/پ202/ج1

ارسال نظرات