۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۳۱۷۴۹۶
امام جمعه موقت بندرعباس:

تضعیف کنندگان شورای نگهبان در مسیر دشمن حرکت می کنند

خبرگزاری رسا- امام جمعه موقت بندرعباس با بیان اینکه تضعیف کنندگان شورای نگهبان در مسیر دشمن حرکت می کنند گفت: متاسفانه از برخی وابستگان فتنه علیه شورای نگهبان در دانشگاه های هرمزگان دعوت شده بود که با اقدام انقلابی دانشجویان و ریاست دانشگاه از ایراد سخنرانی انان جلوگیری شد.
شوراي نگهبان امام جمعه موقت بندرعباس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام سید عباس تقوی، امام جمعه موقت بندرعباس امروز در خطبه‌های این هفته با اشاره به برگزاری انتخابات پیش رو، گفت: معیارهای امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از بهترین ملاک‌ها برای تشخیص مصادیق صالح و اصلح است.

 

وی شرکت در انتخابات را حق قانونی شهروندان در نظام مردم‌سالاری دینی دانست و افزود: اشتباه در انتخاب مصادیق سبب عدم صحیح ادای این حق قانونی شده و مردم نیز بعد از انتخابات مجبورند یک دوره چهار ساله را تحمل کنند.

 

امام جمعه موقت بندرعباس برخورداری از قدرت تصمیم‌گیری نمایندگان در شرایط حساس و خطیر و همچنین مطالبه‌گری آنان درباره رعایت حقوق مردم را از جمله معیارهای امام و رهبری در انتخاب نماینده اصلح ذکر کرد.

 

حجت الاسلام تقوی به شعارهای انتخاباتی و لزوم تحقق انها اشاره داشت و تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی بدانند که مردم براساس همین وعده ها رأی خواهند داد و این مصداق همان عهد و پیمانی است که در کلام معصوم تا قیامت بر گردن آنها است.

 

وی با اشاره به نقش گسترده مردم در روز انتخابات به عنوان روز سرنوشت‌ساز برای کشور و مردم ایران اسلامی، بر فراهم ساختن زمینه لازم جهت تحقق این امر مهم تأکید کرد.

 

امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به اینکه انتخابات هفتم اسفند مایه امنیت و آرامش کشور است، بیان کرد: همه برای حضور حداکثری مردم تلاش کنند و بدانند که هر رای مردم باعث سربلندی نظام و اقتدار کشور است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان اشاره و تصریح کرد: اینکه معظم له به تکرار، کلمه نفوذ و مجلس مرعوب دشمن تأکید می کنند، نشان از اهمیت انتخاب مردم در جلوگیری از نفوذ فتنه گران و عوامل دشمن به مجلس را دارد.

 

امام جمعه موقت بندرعباس تأکید کرد: افرادی که به دنبال تضعیف شورای نگهبان هستند در خط دشمن حرکت می کنند.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود ابرازداشت: از سخنرانی برخی وابستگان فتنه علیه شورای نگهبان در دانشگاه های هرمزگان با اقدام انقلابی دانشجویان و ریاست دانشگاه جلوگیری شد./851/201/ب2

ارسال نظرات