۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۳۱۷۵۰۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

حجاب و عفاف نمادی از وقار و صیانت را برای زن ایجاد می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان این‌که امروزه حجاب و عفاف در دنیا به عنوان نماد دینی، آن هم نماد اسلام ناب معرفی شده است، گفت: حجاب و عفاف نمادی از وقار و صیانت را برای زن ایجاد می کند.
حجت الاسلام زندوي مديرکل تبليغات اسلامي هرمزگان

حجت الاسلام سید شکرالله زندوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، گفت: امروزه حجاب و عفاف در دنیا به عنوان نماد دینی، آن هم نماد اسلام ناب معرفی شده است.

 

وی افزود: جهان غرب با تبلیغات سوء خود بی حجابی را عامل ترقی و پیشرفت زن می داند و با تبلیغات سوء خود سعی در کمرنگ کردن ارزش حجاب دارند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تأکید بر اینکه استکبار با این عمل، بی حجابی را سبب ترقی و پیشرفت زن در جامعه می دانند تصریح کرد: بصریت افزایی دختران پیرامون حجاب و اهمیت و پیامدهای آن از ضروریات امر است.

 

حجت الاسلام زندوی در ادامه بیان داشت: دشمنان در تلاش هستند تا فضای جامعه اسلامی را طوری جلوه دهند تا بی حجابی در کشور رواج بیشتری داشته باشد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تأکید بر نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه کنونی و مقابله با بدحجابی گفت: حجاب و عفاف از مسائلی است که نمادی از وقار و صیانتی را برای زن ایجاد می‌کند.

 

وی همچنین ابراز داشت: مبارزه سخت و خشن و نظامی برای مقابله با یک پدیده اجتماعی و ناهنجاری های که در جامعه ظاهر شده و به صورت یک فرهنگ یا فرهنگ غالب درمی آید مناسب نبوده و جواب نمی دهد.

 

حجت  الاسلام زندوی در ادامه، تبیین مسائل فرهنگی در راستای مقابله با بی‌حجابی و بدحجابی را کارساز دانست و بیان داشت: ضروری است تا دستگاه‌های فرهنگی در این‌باره ورود جدی پیدا کنند.

 

وی با اشاره به تلاش های دشمن در ترویج فرهنگ بدحجابی در کشور ابراز داشت: دشمن با عقب مانده خواندن افراد باحجاب قصد دارد حجب و حیا را از زنان و دختران بگیرد، بنابراین به روش‌های مختلف قصد خدشه‌دار کردن فرهنگ حجاب و عفاف و سعی در ترویج فرهنگ ابتذال در جامعه را دارد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، تبیین و ترویج مسائل فرهنگی در جامعه را زمان بر دانست و گفت: همان‌گونه که برخی معضلات همچون بدحجابی سال ها به طول انجامید تا در جامعه اسلامی نفوذ کند مدت‌ها نیز طول می کشد تا از این جامعه رخت بر بندد.

 

وی با اشاره به پیامدهای بدحجابی، بی بند و باری جنسی، پاشیدگی کانون خانواده، سوء استفاده از زنان را از جمله این پیامدها دانست.

 

حجت الاسلام زندوی بر نهادینه کردن مبارزه با بی حجابی در جامعه کنونی تاکید کرد و بیان داشت: بی حجابی و بی عفتی جامعه اسلامی باید یک ننگ به شمار آید، کسی که حجاب را رعایت نمی کند احساس حقارت کند./851/302/ب2

ارسال نظرات