۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۳۱۷۵۵۲
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس:

ارائه لیست‌های موازی از سوی اصولگرایان میدان را به دست افراد غریبه با انقلاب می‌دهد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام سالک لیست نهایی اصولگرایان اصفهان را با تکیه بر سوابق افراد و شاخص های مؤکد مقام معظم رهبری دانست و گفت: در واقع انتخاب پنج نفر جمعی و معقول بود، امیدواریم در این زمینه همه وحدت را حفظ کنند و برخی افراد لیست های موازی ندهند که در این صورت میدان را به دست افراد غریبه با نظام و انقلاب خواهیم داد.
حجت الاسلام سالک

حجت الاسلام احمد سالک، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، گفت: خوشبختانه جامعه اصولگرایان تلاش گسترده‌ای کرده است و با تکیه بر ملاک های شاخص و مهمی که مقام معظم رهبری روی آن تاکید دارند و با توجه به سوابق افراد، با حضور 56 نفر به پنج نفر رسیده‌اند.

 

وی ادامه داد: امیدواریم مردم با پشتیبانی روحانیت و افراد مؤثر و معتمد بتوانند این لیست را به ثمر برسانند، باید اطلاع‌رسانی مستند به مردم صورت بگیرد، به این معنا که برای مردم مشخص شود که عملکرد نامزدهای انتخاباتی در گذشته به چه صورت بوده و چقدر برای انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور مؤثر بوده است.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، افزود: مردم باید به معیارهایی که قانون اساسی برای افراد انتخاب شونده مشخص می‌کند توجه کنند، هم چنین زندگی‌نامه و سوابق نامزدهای انتخاباتی را بررسی کنند و با تحقیق و مشورت نماینده مورد نظر خود را انتخاب کنند و با رای خود سرنوشت خود و کشورشان را تعیین کنند.

 

حجت الاسلام سالک تصریح کرد: در مجمع اصولگرایان اصفهان همه گروه ها دعوت شدند، در واقع یک انتخاب دموکراسی، عادلانه و با روند مطالعه شده خوب انجام شد و انتخاب معقولی بود اما به این معنا نیست که عاری از اشتباه است.

 

وی بیان داشت: امیدواریم در این زمینه همه وحدت را حفظ کنند و برخی افراد لیست های موازی ندهند که در این صورت میدان را به دست افراد غریبه  و کسانی خواهیم داد که هیچ تعهدی با اسلام و انقلاب و ولایت فقیه ندارند.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در هر صورت مردم با هر سلیقه و انتخابی که دارند باید در صحنه حضور پیدا کنند و بار دیگر حمایت و پشتیبانی خودشان از نظام و رهبری را به دشمنان نشان دهند و حماسه بزرگ دیگری را به یاری خداوند خلق کنند./869/302/ب2

ارسال نظرات