۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۳۱۷۶۸۶
آستان مقدس قم اعلام کرد؛

آمادگی رواق کودک و نوجوان برای پذیرش کودکان و نوجوانان در ایام دهه فاطمیه

خبرگزاری رسا ـ رواق کودک و نوجوان حرم حضرت معصومه(س) در ایام دهه فاطمیه آماده پذیرش کودکان و نوجوانان پسر ۶ تا ۱۲ سال است.
کودک و نوجوان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، با توجه به انتقال رواق کودک و نوجوان حرم حضرت معصومه(س) از شبستان نجمه خاتون(س) به ساختمان جدید این رواق در ایام دهه فاطمیه و پس از آن در تمامی ایام سال و ایام سال نو آماده پذیرش کودکان و نوجوانان پسر است.

 

در حال حاضر این رواق کودکان و نوجوانان 6 تا 12 سال پسر را پذیرش کرده و خانواده‌ها برای فرستادن کودکان و نوجوانان خود به این رواق باید به جنب درب ورودی شماره یک حرم حضرت معصومه(س) مراجعه کنند.

 

در این رواق ویژه برنامه های معرفتی برای فرزندان زائران و همچنین مجاوران بانوی کرامت برگزار شده و اضافه بر این کودکان و نوجوانان پسر در قالب تیم های اردویی از مدارس و پیش دبستانی های قم می‌توانند از این رواق بازدید داشته و در آن حضور یابند.


برپایی جُنگ های معرفتی، برگزاری مراسم مذهبی با توجه به مناسبت‌های ماه،برپایی غرفه های خلاقیت شامل کار با گِل، سفال و شن، غرفه دیجیتال شامل بازی های رایانه ای و بازی های فکری ومعرفتی، ایستگاه مطالعه و نقاشی و ایستگاه قصه گویی از جمله برنامه‌هایی است که در این رواق برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده است.

 

همچنین دانش آموزان به صورت گروهی از سایر استان ها، بر اساس برنامه ریزی قبلی می توانند در این رواق حضور می یابند و در برنامه های یک ساعت و سی دقیقه‌ای این رواق شرکت کنند.

 

شایان ذکر است، رواق کودک و نوجوان حرم مطهر از ساعت 9 تا 14 و 16 تا 21 آماده خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران حضرت فاطمه معصومه(س) است و این رواق در ایام دهه فاطمیه برنامه‌های ویژه ای را برای کودکان و نوجوانان پسر تدارک دیده است./837/303/ب2

ارسال نظرات