۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۳۱۷۷۳۱
معاون تبلیغ حوزه علمیه سنقر:

مبلغان اعزامی به تشریح هجمه های دشمنان در عرصه انتخابات می پردازند

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ حوزه علمیه سنقر با اشاره به اینکه اعزام مبلغان به مناطق محروم همزمان با ایام فاطمیه صوت می گیرد گفت: مبلغان اعزامی به تشریح هجمه های دشمنان در عرصه انتخابات می پردازند و ملاک های انتخاب نمایندگان اصلح را تبیین می کنند.
حوزه علميه

حجت الاسلام حسین اسدی معاون تبلیغ حوزه علمیه شهرستان سنقر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به اعزام روحانیان و مبلغان به مناطق محروم و دور افتاده اظهار داشت: با نزدیک شدن به ایام انتخابات روحانیان و مبلغان به مناطق محروم اعزام شده و به معرفی ملاک ها و معیارهای نمایندگان اصلح می پردازند.


معاون تبلیغ حوزه علمیه سنقر با اشاره به جایگاه والای مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مبلغان به تبیین جایگاه مجلس خبرگان رهبری و مجلس نمایندگان برای افراد پرداخته و اهمیت انتخاب افراد اصلح را یادآور می شوند.


حجت الاسلام اسدی یادآور شد: آگاه سازی در خصوص هجمه های دشمنان انقلاب و شفاف سازی مسأله نفوذ یکی دیگر از مباحثی است که مبلغان به آن می پردازند و مردم را به فتنه دشمنان در زمینه انتخابات آگاه می کنند.


وی تصریح کرد: مبلغان در دوره اعزام به پاسخگویی مسائل شرعی و شبهات دینی مردم و به ویژه نسل جوان پرداخته و مسائل القا شده از جانب دشمنان برای نسل جوان را شفاف می کنند.


معاون تبلیغ حوزه علمیه سنقر خاطرنشان کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام فاطمیه، مراسمات مذهبی و نمازهای جماعت با حضور روحانیان برگزار می شود تا مردم در مناطق محروم نیز از فضایل معنوی این ایام بهره کافی را ببرند.


حجت الاسلام اسدی افزود: در این ایام معاونت تبلیغ حوزه علمیه سنقر با رابطین فرهنگی ارتباط دارد زیرا باید از ظرفیت های این رابطین در جهت تبیین و ترویج دین در مناطقی که روحانی مستقر ندارند استفاده شود.


وی در پایان بیان داشت: حضور در میان دانش آموزان و مطرح نمودن مسائل شرعی به منظور تحکیم اعتقادات دینی و پایبندی بیشتر به مسائل شرعی از دیگر برنامه های معاونت تبلیغ در این ایام است./857/303/ب3

ارسال نظرات