۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۳۱۷۹۷۶

سخنان مهم آیت الله جاوادان درباره انتخابات خبرگان رهبری

خبرگزاری رسا ـ آیت الله جاودان با اشاره به انتخابات 7 اسفند ماه، افزون بر تاکید بیشتر بر حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای، انتخاب افراد اصلح برای راهیابی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را بسیار مهم برشمرد.
سخنان مهم آیت الله جاوادان درباره انتخابات خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محمدعلی جاوادان از استادان برجسته اخلاق حوزه علمیه در جمع طلاب گفت: چند روز دیگر رای گیری مجلس و خبرگان است. که خبرگان بسیار مهم است. زیرا دشمن برای آن خیز برداشته است که اگر بتواند مجلس خبرگان را به دست بگیرد.

 

وی افزود: اگر دشمن بتواند می خواهد مجلس خبرگان را به دست بگیرد، برای اینکه مساله رهبری بسیار مهم است.زیرا وجود رهبری در کشور ما برای جهان خصوصا دشمنان مشکل ایجاد کرده است، آنها می خواهند مشکل رهبری را به یک رهبری شورایی تبدیل کنند.

 

آیت الله جاودان با بیان اینکه رهبری ستون اصلی کشور است، تصریح کرد: اگر عراق برپاست به خاطر این است که ایران برپاست. اگر وضع لبنان الان اینگونه است، یعنی حزب اللهی وجود دارد، به خاطر این است که ایران برپاست و حزب الله به عنوان یک قدرت وجود دارد و آنها می خواستند از طریق حزب الله به ایران بیایند؛ ولی موفق نشدند.

 

الان دشمنان نقشه دارند که تمامش کنند. عربستان بیاید. ترکیه بیاید. اردن بیاید. امریکا و اسرائیل هم پنهان بیایند و تمامش کنند. ان شاء الله نمی توانند. در هرصورت ایران ستون اصلی برای باقی ماندن اسلام در منطقه و جهان است. و ستون اصلی ایران هم رهبری است.

 

مساله بعد هم مجلس شورای اسلامی است. اگر شما مجلس ششم یادتان بود، می دانستید چقدر مجلس شورای اسلامی مهم است. حالا یک حرف های پنهان در آن مجلس هم هست که نمی خواهیم عرض کنیم. مجلس، مرحله دوم از اهمیت است. به مناسبتی که در مقابل رهبری عرض می کنیم اهمیت دوم است اگرنه آن خودش یک اهمیت اول است. بنابراین حساب کنید. برای انتخاب افراد اصلح فکر کرده ، مشورت  وعمل کنید./917/د101/ص

ارسال نظرات