۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۳۱۷۹۷۸
امام جمعه قلعه گنج:

حضور مردم در پای صندوق‌های رأی نمایش عملی اتحاد مردم در مقابل دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قلعه گنج با بیان این که حضور مردم در پای صندوق‌های رأی نمایش عملی اتحاد مردم در مقابل دشمنان است، گفت: این حضور بدون شک مایه اتحاد است و به دشمن ثابت می‌کند، ممکن است در برخی موارد اختلاف سلیقه‌هایی وجود داشته باشد اما در مورد مسأله اصل نظام همگی یک مشت واحد هستیم.
امام جمعه قلعه گنج

حجت الاسلام احمد نجنو امام جمعه قلعه گنج، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: تاثیر رأی مردم بر سرنوشت کشور خیلی حیاتی است و با توجه به این که نظام ما از خود مردم برگرفته شده و مردم تاکنون حماسه ساز و خالق این نظام بودند و برای حفظ آن هم بایستی مردم در صحنه باشند.


وی با بیان این که حفظ نظام جمهوری اسلامی که بر مبنای ارزش های اسلامی، دینی، قرآنی و معارف اهل بیت(ع) پایه گذاری شده است، بیان کرد: مردم این تفکر را بپذیرفته اند واز طرفی هم حفظ این نظام بر مبنای حفظ ارزش ها است تا ارزش ها وجود دارد این نظام حفظ می شود و از آن طرف هم اگر بخواهیم که هم این ارزش ها باشد و هم نظام، مردم باید باشند، و این دو لازم و ملزوم هم است.


امام جمعه قلعه گنج تصریح کرد: اگر در این نظام به بعضی از افراد جامعه کم لطفی شده است اما این دلیل نمی شود که مردم دست از این نظام بردارند و اما خدا رو شکر مردم ایران؛ مردمی بسیار فهیم با بصیرت همیشه در صحنه های مختلف نظام حضور پیدا کردند و هرگز ازآرمان های خود عقب نشینی نمی کنند و حتما در صحنه خواهند بود تا حماسه دیگری را همچون حماسه 22 بهمن خلق خواهند کرد.


حجت الاسلام نجنو خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری یک کد دادند وآن هم بحث حق الناس را مطرح کردند و اکنون که یک بستری فراهم شده تا همه فرزندان انقلاب وارد این میدان شدند، باید همراه با یک رقابت سالمی باشد و افرادی که از اصلحیت بیشتری برخوردارند مردم آنان را انتخاب کنند، بنابراین مسؤولان باید موضوع حق الناس و فرامین های مقام معظم رهبری را مد نظر قرار دهند.


وی ابراز کرد: زمانی حق الناس تحقق و عینیت پیدا می کند که همه در چارچوب یک رقابت سالم وارد انتخابات شوند وخدای ناکرده اگر عده ای از افراد بخواهند از ظرفیت های بیت المال استفاده کنند این امر برای تبلیغات به کلی ممنوع است، و فردای قیامت باید جوابگو باشد و از طرفی نظام ما نظامی برخاسته از اعتقادات دینی است و به خاطر این اعتقادات هم که شده انسان بایستی دین خود را به خطر نیندازند و اگر حق کسی ضایع شود بخشیده نمی شود و این از خطوط قرمز انتخابات است، و باید مد نظر قرار گیرد.


امام جمعه قلعه گنج در بخش دیگری از سخنانش ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) ادامه داد: سرنوشت مهمی که انقلاب اسلامی در پیش رو دارد و از سوی هم دشمنان نظام ایران تمام چنگال و دندان خود را مسلح کردند تا پایه ها و ستون های اصلی این نظام را خدشه دار کنند، امیدواریم با عنایت حضرت زهرا(س) این نظام ولایی و الهی طوری این امتحان را پس دهد که مورد رضایت امام زمان(عج) باشد.


حجت الاسلام نجنو با اشاره به این که هرچه نظام جمهوری اسلامی دارد از وجود حضرت زهرا(س) است، تأکید کرد: آن حضرت جان، هستی و آبروی خود را در راه حفظ ولایت فدا کرد و چه سختی های را متحمل شد و بنابراین فاطمیه درسی است برای ما که حافظ ولایت، دین و قرآن باشیم و امیدواریم مملکت ایران در این آزمون مهم و خیلی حساس بخصوص انتخابات مجلس خبرگان رهبری پیروز و سربلند باشد.


وی با اشاره به این که از جمله مصداق‌های امر جامع حضور در انتخابات است که انجام وظیفه در این زمینه و اجرای وظیفه کنونی خود یعنی همان امر جامع برکاتی دارد، افزود: حضور مردم در انتخابات نشان دادن پشتوانه مردمی نظام امر جامع به معنای واقعی کلمه با حضور پرشور مردم تحقق پیدا می‌ کند.


امام جمعه قلعه گنج عنوان کرد: با حضور مردم در صحنه انتخابات به دنیا این پیام داده می‌شود که با جمهوری اسلامی نمی ‌توان از سر تهدید وارد عمل شد و اگر به دنبال این هستیم که مشت نظام، مذاکره ‌کنندگان و نمایندگان این نظام در مقابل مستکبران پر باشد، باید حضور پررنگ و حماسی در انتخابات داشته باشیم.


حجت الاسلام نجنو اضافه کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی نمایش عملی اتحاد مردم در مقابل دشمنان است و این حضور بدون شک مایه اتحاد است و به دشمن ثابت می‌کند، ممکن است در برخی موارد اختلاف سلیقه‌هایی وجود داشته باشد اما در مورد مسأله اصل نظام همگی یک مشت واحد هستیم./9709/302/ب3

ارسال نظرات