۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۳۱۷۹۹۰

تکذیب ائتلاف حجت‌الاسلام والمسلمین دیرباز با جبهه اعتدال

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد انتخابات حجت‌الاسلام والمسلمین دیرباز نامزد پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در واکنش به انتشار اخبار کذب در برخی سایت های خبری، گفت: اخبار و مصاحبه های مربوط به حجت‌الاسلام والمسلمین دیرباز فقط از طریق دو خبرگزاری رسا و تسنیم انتشار می یابد.
حجت الاسلام والمسلمين ديرباز

به گزارش خبرگزاری رسا در ارومیه، رییس ستاد انتخابات حجت‌الاسلام والمسلمین دیرباز، نامزد پنجمین دوره انتخابات خبرگا رهبری نسب به انتشار خبر و ادعای مصاحبه حجت‌الاسلام والمسلمین دیرباز با برخی سایت های خبری واکنش نشان داد و تکذبیه صادر کرد.

 

در متن نامه ای که در اختیار خبرگزاری رسا در ارومیه قرار گرفته است، ستاد انتخابات حجت‌الاسلام والمسلمین دیربار مصاحبه با پایگاه خبری نکته آنلاین را تکذیب کرده است.

 

شریفی در خصوص انتشار اخبار مربوط به حجت‌الاسلام والمسلمین دیرباز اظهار داشت: مصاحبه و اخبار مربوط به حجت‌الاسلام والمسلمین دیرباز از طریق دو خبرگزاری رسا و تسنیم انتشار می یابد.

 

وی با تأکید براین که نشانه های حفظ امانت در نشر خبر درج منبع موثق است، همه را به رعایت اخلاق انتخاباتی دعوت کرده و خواستار خودداری فعالان رسانه ای نسبت به شایعه پراکنی شد.

 

شریفی در پایان یادآور شده است: نظرات حجت‌الاسلام والمسلمین دیرباز در خصوص موضوع انتخابات و خبرگان رهبری از طریق پایگاه اطلاع رسانی ایشان در فضای مجازی اطلاع رسانی می شود.

 

در روزهای گذشته نیز برخی افراد خبر حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دیرباز در لیست جبهه اعتدال را در فضای مجازی منتشر کرده بودند، که رییس ستاد انتخابات حجت‌الاسلام والمسلمین دیرباز ضمن تکذیب این ائتلاف، به خبرگزاری رسا اعلام کرد: تاکنون فقط با جمعی از اصولگرایان در خصوص انتشار لیست صحبت شده است.

 

گفتنی است، حجت‌الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز، آیت الله سیدعلی اکبر قریشی و حجت‌الاسلام عباس رفعتی سه نامزد پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری مورد حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز هستند./936/101/ب1

ارسال نظرات