۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۳۱۸۰۳۲

انتقاد شدید وزیر لبنانی از عملکرد اتحادیه عرب

خبرگزاری رسا ـ یک مقام مسؤول در لبنان تاکید کرد که اتحادیه عرب درباره تکفیری‎ها، جنگ یمن و نابودی سوریه هیچ واکنشی نشان نمی‎دهد.
الحاج حسن

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حسین الحاج حسن، وزیر صنعت و کشاورزی لبنان در سخنانی پیش از تشکیل جلسه هیأت وزیران گفت: کسانی که از ما می خواهند با اتحادیه کشورهای عربی همراه شویم، بگویند چرا این اتحادیه در قبال جنگ یمن، نابودی سوریه و وقایع بحرین سکوت کرده است.

 

وی افزود: اتحادیه عرب پس از گذشت مدتی طولانی از اقدامات جنایتکارانه گروه های تکفیری و تروریستی هیچ اقدامی علیه این عناصر نکرده است.

 

این مقام مسؤول در لبنان تاکید کرد: باید از اتحادیه کشورهای عربی سؤال کرد که تاکنون برای رفع مشکل بی سوادی 35 درصد عرب ها و فقر 40 درصد از آنان چه اقدام مفیدی انجام داده اند؟

 

الحاج حسن تصریح کرد: لبنان در برابر فشار کشورهای بیگانه سر تسلیم فرود نمی آورد و ملت ما با پایبندی بر اعتقادات خود نمی گذارند کسی در امور داخلی ما دخالت کند.

 

وزیر صنعت لبنان در پایان در مورد استعفا ریفی، وزیر دادگستری این کشور گفت: این شخص همواره در پی اتهام زنی به حزب الله بود و تلاش می کرد رضایت سردمداران کشورهای دیگر را به دست آورد./1321/ب902/د

 

ارسال نظرات