۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۳۱۸۲۵۳
عضو ارشد حزب الله لبنان:

کشورهای عربی غیرت خود را در سوریه نشان دهند

خبرگزاری رسا ـ یکی از روحانیان لبنان تاکید کرد که مقاومت با وجود اتهام زنی‎های برخی افراد و نهادها، با قدرت به کار خود ادامه می‎دهد.
شيخ يزبک

 

به گزارش خبرگزاری رسا،حجت الاسلام شیخ محمد یزبک، رییس شورای شرعی حزب الله لبنان در مراسمی که از سوی این حزب برگزار شد، بر ادامه مبارزه همه جانبه با رژیم صهیونیستی تاکید کرد و گفت: مقاومت با وجود اتهام زنی های برخی افراد با قدرت به وظیفه خود عمل کرده و از لبنان دفاع می کند.


وی افزود: متاسفانه ارزش ها در لبنان در حال سقوط است و بی بندو باری و اسراف فراگیر شده است. با اینکه لبنان از سرمایه های ارزشمندی برخوردار است اما اوضاع اقتصادی مردم رو به وخامت است.

 

این روحانی لبنانی تاکید کرد: کسانی که پس از اتمام مسؤولیتشان ده های میلیارد دلار از سرمایه های کشور را نابود کرده و اسراف و اشرافگرایی را رواج دادند، این بحران را در لبنان به وجود آوردند.


شیخ یزبک در ادامه به تلاش اتحادیه عرب برای همسو کردن لبنان با خواسته هایش اشاره و خاطر نشان کرد: کشورهای عربی باید غیرت خود را در یاری رساندن به مردم یمن و سوریه نشان می دادند. عرب بودن به سخن نیست بلکه به یاری رساندن به ملت های مظلوم عرب است./1321/ب903/د

ارسال نظرات