۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۳۱۸۳۸۹
امام جمعه بهبهان:

ملت ایران در انتخابات عکس خواسته های دشمنان عمل می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهبهان با اشاره به انتخابات پیش رو و حمایت دشمنان از جریان ها و نامزدهای خاص، گفت: ملت ایران از حیله و دسیسه های دشمنان آگاه و عکس خواسته ها آنها عمل می نمایند.
حجت الاسلام ابوعلي , امام جمعه بهبهان

حجت الاسلام عبدالرضا ابوعلی امام جمعه بهبهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ضمن تبریک فرا رسیدن انتخابات در 7 اسفند پس از جشن پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن گفت: ملت ایران همه ساله با حضور پرشور در دهه فجر  انقلاب اسلامی و 22 بهمن بر این حضور تأکید و تأیید می نمایند.

 

امام جمعه بهبهان با اشاره به حاکمیت نظام اسلامی در کشور اظهار داشت: ملت ایران همواره با حضور در انتخابات به تثبیت و حاکیمت نظام اسلامی یاری رسانده و تقارن انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نشان از اهمیت والای آنها دارد.

 

حجت الاسلام ابوعلی با بیان جایگاه مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: نامزدهای انتخاباتی این مجلس با توجه به مقام علمی و معنوی برخوردار از آن، اخلاق انتخاباتی را در پیش و پس از روزهای تبلیغات به بهترین شکل ممکن رعایت کرده اند.

 

این مقام مسؤول با اشاره به نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و شعارهای تبلیغاتی آنها افزود: این نامزدها با قرار گرفتن در کنار نامزدهای مجلس خبرگان ضمن رعایت اخلاق تبلیغاتی، ان شاء الله شاهد تبلیغات قانونی و مفید از سوی آنها باشیم.

 

وی با بیان این که تقارن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی به هیچ وجه از کمیت و کیفیت برگزاری آن نمی کاهد و نتیجه عکس دارد، ابراز داشت: هر چند اجرا و نظارت بر این 2 انتخابات برای مجریان سخت و سنگین است؛ اما نظام اسلامی همچون گذشته از عهده چنین انتخاباتی برآمده و چنین اقدامی مثبت و در کاهش هزینه های اضافی مؤثر است.

 

امام جمعه بهبهان با اشاره به حضور همیشگی مردم تصریح کرد: در این انتخابات مردم به مصداق یک تیر و دو نشان با حضور خود 2 کار بزرگ که همان رأی به نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی است را انجام خواهند داد.

 

حجت الاسلام ابوعلی در ادامه اظهارداشت: بیگانگان و دشمنان نظام اسلامی به هیچ وجه از برگزاری انتخابات و موفقیت در جمهوری اسلامی ایران خوشحال نیستند و در مرحله نخست تلاش به جلوگیری از برگزاری انتخابات دارند.

 

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در ناکامی دشمنان نسبت به عدم برگزاری انتخابات افزود: پس از ناکامی در این اقدام به دنبال انحراف و مانع تراشی در برگزاری انتخابات برآمده و در زمان کنونی و با توجه به نزدیکی انتخابات حمایت از جریان ها و گروه ها و نامزدهای خاص را پیگیری کرده اند.

 

این مقام مسؤول با بیان هوشیاری و آگاهی ملت ایران در برابر دسیسه ها و حیله های دشمنان انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران عکس خاسته دشمنان عمل نکرده و به افراد مورد حمایت رسانه های غربی که از این رسانه های اعلان برائت و تنفر نکرده، رأی نخواهند داد./9456/302/ب3

 

ارسال نظرات