۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۳۱۸۵۵۴
نماینده بعثه مقام معظم رهبری:

انتخابات باید صحنه‌ای برای یأس دشمنان نظام اسلامی باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده بعثهِ مقام معظم رهبری در عراق با تأکید بر اهمیت انتخابات هفتم اسفند گفت: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نماد مردم‌سالاری دینی است.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق در گردهمایی روحانیان و مداحان کاروان‌های ایرانی عتبات عالیات که در هتل جواهر کربلا برگزار شد، با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری فاطمیه اظهار داشت: شناخت واقعی از مقام والای حضرت زهرا(سلام الله علیها) کار آسانی نیست، زیرا آن حضرت به گفته بزرگان هر کس حضرت فاطمه (سلام الله علیها) با معرفت بشناسد، لیله القدر را درک کرده است.

 

وی با اشاره به احادیث خاطرنشان کرد: امام زمان(عج) فرموده است؛ حضرت زهرا (س) برای من الگو و اسوه است و نیز امام حسن عسکری(ع) فرمود؛ ما حجت بر خلق خدا هستیم و حضرت زهرا حجت بر ماست.

 

حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نماد مردم‌سالاری دینی است، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین برکات پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مشارکت مردم در ایجاد ساختارهای اصلی نظام بوده است، به برکت انقلاب در طول 37 سال گذشته به صورت میانگین هر سال یک انتخابات در کشور برگزار شده است که نشان از مشارکت حداکثری مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی دارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین نجفی‌روحانی با تأکید بر اهمیت انتخابات هفتم اسفند و ضرورت مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم در این انتخابات گفت: تمام تلاش دشمنان در طول سال های گذشته حضور حداقلی مردم در انتخابات بوده است و یا این‌که افرادی وارد مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شوند، که در سنگر ولایت حضور ندارند.

 

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق ادامه داد: اگر آگاه نباشیم و غفلت کنیم، پروژه نفوذ سیاسی دشمن اجرایی خواهد شد، بنابراین باید با عمل به توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی همگان را برای حضور آگاهانه در انتخابات ترغیب کنیم.

 

وی با تأکید بر این‌که «لبیک یاحسین» همان «لبیک یا خامنه‌ای» است، تصریح کرد: کسی نمی تواند ادعای دوستداری حضرت سیدالشهدا(ع) و اهل بیت عصمت و طهارت را داشته باشد، اما ولایت‌مدار در دوران غیبت حضرت ولی‌عصر(عج) نباشد./1330/د102/ج1

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

 

ارسال نظرات