۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۳۱۸۶۵۲
یکی از علمای اهل سنت لبنان:

حمایت از فلسطین نشان دهنده هویت و اصالت عربی است

خبرگزاری رسا ـ رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان، مردم این کشور را حافظ هویت و اصالت عربی دانست و مقاومت را مدافع کیان جهان عرب خواند.
شيخ ماهر عبدالرزاق رييس جنبش الاصلاح و والوحده لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر عبدالرزاق، رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان در پیامی از سیاستمداران لبنانی خواست که عقل و درایت را بر تعاملات سیاسی خود حاکم کنند و در قبال مشکلات مردم مسؤولیت پذیر باشند.

 

وی افزود: حفظ وحدت ملی و اسلامی و استقرار امنیت و آرامش در کشور از وظایف اصلی مسؤولان است. وحدت داخلی از تمام ابزارهایی که بیگانگان بخواهند در اختیار ما قرار بدهند قدرت بیشتری دارد و اگر به این اصل خدشه ای وارد شود لبنان به بستری برای فتنه های گوناگون تبدیل خواهد شد.

 

این عالم سنی لبنانی تاکید کرد: کسانی که می خواهند عرب بودن را به ملت لبنان یاد بدهند خود باید در مدرسه اصیل عربی و اسلامی ملت لبنان درس بخوانند تا بدانند مقاومت با تمام توان از هویت عربی جهان عرب و ملت لبنان چگونه دفاع می کند.

 

شیخ عبدالرزاق در پایان خاطر نشان کرد: هویت عربی را باید در تجلی فداکاری مردم مظلوم فلسطین و مقاومت دید و هر کس به هر میزان از فلسطین حمایت کند  به همان میزان اصالت عربی خود را نشان می دهد./1321/ب902/د

ارسال نظرات