۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۳۱۸۶۵۹
آیت الله علوی گرگانی:

دشمن برای رسیدن به هدف خود به شیعه و سنی رحم نمی کند/ عزت امت اسلام در حفظ وحدت است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله علوی گرگانی وحدت میان مسلمانان را مهم ترین مسأله امروز جامعه دانست و تاکید کرد که دشمنان برای رسیدن به اهداف خود به شیعه و سنی رحم نمی کنند.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز در دیدار با اساتید، ائمه جمعه و مدیران حوزه علمیه اهل سنت افغانستان بیان داشت: امروز وحدت میان مسلمانان مهمترین مسأله است.
 
وی افزود: در جهان امروز مسلمانان از طرف دشمنان اسلام تحت نظر هستند و از کوچک ترین اشتباه مسلمانان به نفع خود استفاده می کنند و باید مسلمانان دقت داشته باشند که در همه شرایط دشمن به فکر ضربه زدن به اسلام است.
 
حضرت آیت الله علوی گرگانی با ضروری دانستن اتحاد مسلمانان اظهار داشت: باید در برابر دشمنان شیعه و سنی اتحاد داشته باشند چراکه هدف دشمنان، ضربه زدن به اسلام است و برای آنها فرقی میان شیعه و سنی نیست.
 
وی تصریح کرد: دشمن قصد دارد میان مسلمانان اختلاف بیاندازد و از این طریق مسلمانان را به جان هم اندازد چرا که دشمنان با اصل اسلام مشکل دارد و برای رسیدن به هدف خود به هیچ کس رحم نمی کنند.
 
استاد برجسته حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: خداوند پیامبراسلام(ص) را فقط برای مسلمانان نفرستاده بلکه پیامبر(ص) طبق آیه قرآن برای همه مردم دنیا نازل شده است بنابراین مسلمانان باید این پیام را به گوش جهانیان برسانند که اسلام دین همه مردم جهان است.
 
وی در پایان گفت: امروز باید مسلمانان اعم از شیعه و سنی در برابر دشمن به ظاهر مسلمان یعنی داعش ایستادگی کنند و این کار تنها با وحدت و یکپارچگی قابل حل است./1325/پ202/ج
ارسال نظرات